English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

کلاهبرداری ۵ میلیاردی با رسید های جعلی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دو نفر که با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی در شهرستان کاشان کرده بودند خبر داد.

کلاهبرداری 5 میلیاردی با رسید های جعلی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ حسین تُرکیان بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان کاشان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری دو فرد ناشناس از وی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان گفت:« دو نفر به مغازه من مراجعه و پس از خرید اقدام به ارائه رسید جعلی مبنی بر انتقال موفق کارت به کارت به من کردند اما پس از ترک آنها متوجه جعلی بودن رسید ها شدم.

سرهنگ تُرکیان گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار با دقت و ظرافت خاصی توسط کارآگاهان در حال انجام بود که دو نفر از شهروند دیگر نیز به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت مشابهی را مطرح کردند و همین امر نشان می داد که متهمان همچنان در حال کلاهبرداری از شهروندان  با استفاده از برنامه رسید ساز جعلی هستند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه با تلاش های کارآگاهان و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی نهایتاً هویت دو کلاهبردار بدست آمد و هر دو نفر در عملیات ضربتی توسط کارآگاهان دستگیر و در بازرسی از داخل خودروی آنان مقادیر زیادی از اجناس کلاهبرداری شده کشف شد.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه متهمان با استفاده از برنامه کاربردی رسید ساز جعلی توانسته بودند از 9 نفر شهروند کاشانی بالغ بر 5 میلیارد ریال  کلاهبرداری کنند اضافه کرد: هر دو متهم غیر بومی و از استان همجوار به کاشان آمده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: به شهروندان، صاحبان صنوف و فعالان اقتصادی توصیه می کنیم قبل از هرگونه معامله و تحویل کالا حتماً از واریز وجه به حساب بانکی خود مطمئن شده و فقط با دیدن یک رسید معمولی اقدام به تحویل دادن کالا نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه