English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

ارامنه اصفهانی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: نیازمندان با ادیان مختلف آسمانی از تمامی خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند و این نهاد تفاوتی بین آنها قائل نمی باشد.

ارامنه اصفهانی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع با تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) به هم استانی های مسیحی به ویژه مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: این نهاد براساس وظیفه انسانی خود، بدون هیچگونه تبعیضی، به افراد نیازمند از هر قوم و مذهبی که باشند و به صورت یکسان، کمک رسانی می کند.

وی با اعلام آمادگی خود جهت ادامه ارائه خدمات به نیازمندان جامعه ارامنه ، تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند این جامعه وجود نداشته و در صورت نیاز جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ارمنی و همچنین کمک به افرادی که در اثر بیماری های خاص و صعب العلاج دچار مشکلات شده اند، ارائه خدمت خواهد کرد.

 زارع با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره مریم درباره جایگاه رفیع حضرت مسیح (ع) و سخنان ایشان درباره همدلی، آزادی حقیقی، بشارت منجی و رستگاری بشر، ابراز امیدواری کرد؛ در این روز مقدس که جهان به رخسار مسیح دیده گشوده و اراده الهی در وجود قدسی آن حضرت تجلی یافته، رهروان طریق یکتاپرستی و حقیقت‌جویی و موحدان پاک‌اندیش آن حضرت و تمامی ادیان آسمانی، در مسیر استقرار صلح و عدالت گام بردارند.

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: به راستی که آموزه های گرانبهای حضرت مسیح (ع) در طول تاریخ موجب همدلی پیروان راستین ادیان الهی گشته و در عصر حاضر نیز در راستای احیای روح برادری و همزیستی در گستره زمین، راهنما و راهگشای عالم بشریت می باشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه