English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان:

اصفهان یکی از استانداردترین سایت‌های نمایشگاهی کشور است / برگزاری ۴۳ عنوان نمایشگاه در سال جاری

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان گفت: امروز یکی از استانداردترین سایت‌های نمایشگاهی کشور در اصفهان است و باید چابک سازی و کارآمدی این مجموعه توسعه آن در دستور کار قرار گیرد.

 اصفهان یکی از استانداردترین سایت‌های نمایشگاهی کشور است / برگزاری ۴۳ عنوان نمایشگاه در سال جاری
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، احمدرضا طحانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وجود بیش از۳۰ سایت نمایشگاهی در کشور بیان داشت: بزرگترین سایت‌های نمایشگاهی در پنج کلانشهر تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز واقع شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه نمایشگاه اصفهان از لحاظ به روز بودن و زیرساخت‌ها پس از تهران قرار دارد، افزود: در سال جاری بیش از ۴۳ رویداد نمایشگاهی داشته‌ایم که نزدیک به ۳۱ مورد آن انجام شده و مابقی نیز تا پایان امسال برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره باینکه نمایشگاه بین المللی اصفهان در هفت ماه گذشته یکی از شلوغ‌ترین دوره‌های خود را داشته است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی به‌طور تقریبی سعی شده است هر هفته نمایشگاه برگزار شود.

طحانیان بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با قدمت ۳۰ ساله خود در کشور جزو نمایشگاه‌های خوب و بهترین ها بوده است و تمام تلاش ما این است تا این ویژگی را هر روز به بهترین نحو نشان دهیم و بهتر ازگذشته باشیم.

وی با اشاره باینکه رشد نمایشگاه از لحاظ بازدیدها و شرکت سازمان‌ها بسیار خوب بوده است،افزود: امید داریم با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال برای سال ۱۴۰۳  انجام شده است، سالی بهتر در پیش روداشته باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: امسال چهار محور اساسی برای نمایشگاه در نظر گرفته شده که در سه حوزه داخلی، خارجی و بین‌الملل فعالیت داشته است.

طحانیان با اشاره به برخی مشکلات نمایشگاه اصفهان گفت:در حوزه بین‌المللی سعی شده است که از کشورهای مختلف و از توان و پتانسیل خواهرخواندگی با شهرهای کشورهای دیگر برای حل مشکلات استفاده کنیم که در این حوزه رشد خوبی داشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: با ارتباطی که با وزارت امور خارجه داریم امیدواریم بتوانیم بخشی از شرکت‌ها و مسئولین شهرهای مختلف و یا تجار شهرهای مختلف را در نمایشگاه اصفهان حاضر کنیم .

وی با بیان اینکه در حوزه ارتباطات خارجی سعی شده است که چند عنوان نمایشگاهی برگزار شود، افزود:تاکنون برای اعزام هیئت هایی به کشورهای روسیه، اسپانیا و ایتالیا برنامه ریزی کرده ایم و همکاری‌هایی نیز صورت گرفته است.

طحانیان با بیان اینکه تعداد پروازهای ورودی به اصفهان بسیار کم است ، بیان کرد:در حال حاضر یکی از بزرگترین چالش‌های ما برای ورود هیات‌های خارجی نبود پرواز کافی به استان اصفهان است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: البته اتاق بازرگانی و سایر مسوولان استان درتلاش هستند تا خط پرواز یا هاب هوایی در اصفهان ایجاد کنند تا نیاز پروازی استان پوشش داده شود که امیدواریم این خط هوایی تا سال آینده راه‌اندازی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه