English

۸ تا ۱۱ آبان ماه؛

نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان یکی از بهترین‌ها در کشور

نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی صادراتی در فضایی به متراژ ۱۷ هزار مترمربع به مدت ۴ روز در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان در حال برگزاری است.

نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان یکی از بهترین‌ها در کشور

به‌گزارش خبرنگار خرگزاری موج اصفهان، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات، کارخانه‌ها خوراک دام، تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو و واکسن‌های دامپزشکی، فعالان فرآوری گوشت، افزودنی‌ها، ریزمغذی‌ها و مکمل‌ها، کارخانه‌ها مرتبط با تجهیزات، تأسیسات و ماشین‌آلات نگهداری دام، فرآورده‌های لبنی و محصولات خام دامی از جمله فعالانی هستند که محصولات خود را در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عرضه گذاشته‌اند.

در نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان بیش از ۲۰۰ مشارکت کننده در ۱۷۰ غرفه محصولات خود را عرضه کرده اند.

علاوه بر مشارکت‌کنندگان داخلی امسال نمایندگانی از کشور‌های ایتالیا، آلمان، چین، هلند، بلژیک، ترکیه و امارات نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی با زمینه فعالیت تولید خوراک دام، طیور و آبزیان، افزودنی‌ها، ریزمغذی‌ها و مکمل‌ها، کارخانجات مرتبط با تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات نگهداری دام، طیور و آبزیان، فرآوری گوشت، مرغ، ماهی، تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی و محصولات خام دامی، پرورش‌دهندگان شتر مرغ، بوقلمون و تولید جوجه یک روزه حضر دارند.

همچنین سومین جشنواره ملی گاو اصیل هلشتاین پس از ۱۸ سال وقفه، همزمان با آغاز برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و فراورده های لبنی صادراتی در سایت نمایشگاهی اصفهان در حال برگزاری است.                 

نمایشگاه اصفهان در برگزاری دو رویداد بزرگ هم در ابعاد فیزیکی و هم به جهت اهمیت و جایگاه ملی جشنواره و نمایشگاه صنعت دام که همواره استان اصفهان جز استان‌های شاخص برگزاری این نمایشگاه بوده، توانایی و کیفیت ارزشمندی را به نمایش گذاشته است.                         

سومین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایرانی، همزمان با بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی صادراتی با هدف ایجاد فرصتی برای دامداران موفق، معرفی دانشجویان این رشته، به‌روزرسانی اطلاعات و دانش فعالان این صنف و ترویج مباحث فرهنگی و اجتماعی صنعت دامپروری برگزار می‌شود.  گاو هلشتاین ایران از آن جهت در اصفهان دارای اهمیت است که متناسب با اقلیم کشور پرورش یافته  و این جشنواره می‌تواند فرصتی برای مطرح کردن عملیات به‌نژادی و اصلاح نژاد و آخرین دستاوردهای ژنتیکی در تولید و نگهداری دام باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه