English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

برخورد قاطع پلیس راه اصفهان با خودروهای شوتی/ ۳۶ دستگاه توقیف شدند

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به حوادثی که خودروهای شوتی برای دیگر خودروها ایجاد می کنند از برخورد قاطع با این گونه خودروها در جاده های استان خبر داد.

برخورد قاطع پلیس راه اصفهان با خودروهای شوتی/  36 دستگاه توقیف شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ علی مولوی گفت:  تنها در 24 روز آذرماه سال جاری 36 دستگاه خودروی سواری شوتی که در جاده های استان اصفهان تردد می کردند توسط واحدهای گشتی پلیس راه استان توقیف و 435 مورد از این خودروها نیز مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

وی بیان داشت: خودروهای سواری حامل کالای خارجی قاچاق که در اصطلاح به آنها خودروی شوتی می گویند با انجام سرعت های غیرمجاز، لایی کشی، انحراف به چپ های ناگهانی و انجام حرکات مخاطره آمیز امنیت راه ها را به خطر انداخته و  از مهمترین عوامل بروز حوادث رانندگی در جاده ها به شمار می آیند.

این مقام انتظامی به حوادثی که خودروهای شوتی برای دیگر خودروها ایجاد می کنند اشاره کرد و افزود: آخرین نمونه از این دست حوادث تصادف یک دستگاه خودروی سواری شوتی با یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی که روز پنجشنبه 23 آذرماه در محور کاشان _ قم رخ داد بود که در این حادثه راننده این خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده خودروی سواری پژو آردی نیز مصدوم شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: البته حادثه مذکور به این جا ختم نشد و به دلیل وقوع این تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و 2 دستگاه خودروی سواری دیگر نیز با هم برخورد کردند که بر اثر آن تعدادی مجروح و روانه بیمارستان شده ، خودروها خسارت شدید دیدند و تردد در این محور برای ساعتی مختل شد.

سرهنگ مولوی تصریح کرد: برخورد قاطع با خودروهای شوتی که با قانونگریزی ، سرعت های سرسام آور و انجام حرکات مخاطره آمیز باعث نا امنی در جاده ها می شوند در دستور کار جدی پلیس راه استان اصفهان است و این خودروها پس از رصد هوشمندانه توسط دوربین های ثابت و سیار پلیس راه شناسایی و در کمترین زمان توقیف می شوند و علاوه بر اعمال قانون سنگین به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان خودروهای شوتی هشدار داد و گفت: این رانندگان باید بدانند که جاده های استان ما برای آنها امن نخواهد بود و در صورت تردد در این جاده ها ماموران پلیس راه با چشمان تیزبین وهوشیار خود جلوی بی قانونی های آنها  را گرفته و قاطعانه با آنان برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه