English

فرماندار شهرستان آران و بیدگل :

رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل معرفی شدند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از آغاز به کار هیئت بازرسی انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: رئیس و اعضای این هیئت منصوب شدند.

رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل معرفی شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی اکبر رضایی در  جمع خبرنگاران از آغاز به کار هیئت بازرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

وی با بیان اینکه ابراهیم آقابیگی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری طی حکمی به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان منصوب شده است، بیان داشت: هادی ایوبی به سمت عضو و دبیر و رحمت‌الله مشرقی به عنوان عضو هیئت بازرسی انتخابات شهرستان انتخاب شده‌اند.

وی گفت: به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات‌های بازرسی موظف هستند بر همه فرآیندهای اجرایی انتخابات و بر حسن جریان انتخابات نظارت، بازرسی و کنترل داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیأت بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارد، افزود: برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و در چارچوب قانون با مشارکت حداکثری از اهداف اصلی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات است و رسالت هیأت بازرسی انتخابات شهرستان نیز نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در مدار قانون می‌باشد.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات ، جمع‌بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح، امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی در فرآیند انتخابات از وظایف مهم هیات بازرسی انتخابات در شهرستان آران و بیدگل است.

وی اظهار کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی داوطلبان، نامزدها، ستادها و هواداران آنها برابر موارد ذکر شده در قانون و آیین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه می‌توانند از طریق شماره تماس ۵۴۷۵۴۱۴۱-۰۳۱ (داخلی ۱۵۰ و ۱۵۱) موارد تخلف را به هیات بازرسی شهرستان آران و بیدگل گزارش دهند.

شهرستان آران و بیدگل به همراه شهرستان کاشان یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد و یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی به این حوزه تعلق دارد.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه