English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبرداد؛

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در معابر شهری این استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: با توجه به وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در معابر شهری استان به ویژه معابر بزرگراهی، معابر عریض ورودی و حاشیه شهرها طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار گرفته است.

وی هدف از اجرای این طرح را توسعه انضباط ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن عنوان کرد و افزود: در این طرح خودروهایی که مرتکب تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی، دور زدن درجا، لایی کشی، تغییر مسیر ناگهانی، حرکت بطور مارپیچ و...شوند ضمن اعمال قانون توقیف و در نقطه امن حاشیه مسیرها، میادین، تقاطع های دارای عرض و فضای مناسب و مقابل ایستگاه های پلیس برای چند ساعت متوقف و یک بنر نیز بر روی آن نصب می شود تا بقیه رانندگان مشاهده کنند که این خودرو به دلیل تخلف حادثه ساز توقیف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان  گفت: در این طرح همچنین رانندگان متخلف نیز توسط کارشناسان پلیس راهور مورد آموزش قرار می گیرند و متعهد می شوند که دیگر مرتکب تخلف رانندگی نشوند.

سرهنگ زارع، کاهش تصادفات رانندگی به ویژه تصادفات منجر به جرح و فوت را مستلزم همراهی و مشارکت همه مردم ، دستگاه های مسئول و همچنین فرهنگ سازی از طریق رسانه ها دانست و خاطرنشان کرد: پلیس به دنبال جریمه کردن رانندگان نیست و امیدواریم با رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان هیچ راننده ای جریمه نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه