English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛

نوسازی شبکه توزیع آب روستای اسلام آباد بخش پیشکوه فریدونشهر

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:شبکه داخلی توزیع آب روستای اسلام آباد بخش پیشکوه فریدونشهر با اجرای 4 هزار متر لوله گذاری و نصب 106 فقره انشعاب آب، در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی به روستاها نوسازی شد.

نوسازی شبکه توزیع آب روستای اسلام آباد بخش پیشکوه فریدونشهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان قدمت این شبکه را بیش از 30 سال عنوان کرد و گفت: جهاد خدمت رسانی، عدالت محوری و تلاش برای رساندن آب سالم و پایدار به مردم روستاهای استان یکی از اهداف مهم شرکت آبفا است.

وی افزود: در حال حاضر  لوله گذاری و نصب انشعابات تکمیل شده و استاندارد سازی کنتور ها  یعنی جابه جایی کنتورهای سالم و نصب حوضچه های جدید در مراحل پایانی کار می باشد و انتظار می رود تا هفته آینده این پروژه تکمیل و شبکه قدیمی از مدار خارج شود.

این مقام مسئول افزود: با توجه به فرسودگی مخزن هوایی موجود، احداث مخزن زمینی بتنی 200 مترمکعبی نیز در برنامه های اجرایی در قالب طرح جهاد آبرسانی خواهد بود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطر نشان ساخت: در قالب طرح جهاد آبرسانی و با همت مجریان طرح در شهرستان های نائین، سمیرم و فریدونشهر شبکه توزیع آب 22 روستا با مجموع حدود 60 کیلومتر لوله گذاری و نصب و استاندارد سازی انشعابات تا پایان سال 1403  انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه