English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

۲۰ باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان دستگیرشدند / کشف ۸۲ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام 20 باند سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو توسط کارآگاهان این پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

20 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان دستگیرشدند / کشف 82 فقره سرقت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: به دنبال خاموشی هایی که بر اثر سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات و خیابان ها رخ داده و باعث بروز مشکلاتی عدیده ای برای شهروندان شده بود طرح ویژه ای در راستای مقابله با سارقان سیم و کابل برق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که به مدت 72 ساعت اجرا و از تمام توان و ظرفیت پلیس آگاهی استان، بهره برداری شد نهایتاً 24 نفر که در این زمینه فعال بودند در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاه های خود دستگیر و با اعترافات بدست آمده از آنان 82 فقره سرقت سیم و کابل برق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با تلاش کارآگاهان این پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون 20 باند در زمینه سرقت سیم و کابل برق شناسایی و منهدم و مقادیر قابل توجهی سیم و کابل مسروقه نیز کشف شده است.

سرهنگ تُرکیان از رصد و شناسایی خریداران سیم و کابل مسروقه نیز خبر داد و با هشدار به کسانی که در این زمینه فعال هستند گفت: هرکس در زمینه خرید اموال مسروقه فعال باشد در ارتکاب سرقت توسط سارقان شریک است و برابر قانون به مجازات های تعیین شده محکوم خواهد شد

وی از اجرای با بیان اینکه طرح ویژه نظارت و کنترل بر ضایعاتی ها به صورت مرتب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اجرا می شود تاکید کرد: در صورتی که اموال مسروقه به ویژه سیم و کابل های برق مسروقه در واحدهای آنها کشف شود این افراد به جرم خرید و فروش اموال مسروقه دستگیر و ضمن پلمب واحد مربوطه متهمان به مرجع قضائی معرفی می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه