English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

دستگیری سارقان ۷۸ موتورسیکلت در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۲سارق موتورسیکلت شهروندان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و کشف ۷۸ فقره سرقت با اعتراف متهمان خبر داد.

دستگیری سارقان ۷۸ موتورسیکلت در کاشان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت:  در پی وقوع چندین مورد سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان،  شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.  

وی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام رد پای ۲نفر از سارقان را در این سرقت ها به دست آورده و طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف باز کرده و به ۷۸ مورد سرقت اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجتم اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کاکاوند با اشاره به تلاش کارآگاهان برای شناسایی مال باختگان و اخذ شکایت آنها گفت:  تحقیقات تخصصی و اقدامات هوشمندانه جهت شناسایی مالخران و کشف اموال مسروقه و استرداد آنها به مال باختگان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه