English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

حمایت ۹۱۷ پرستار اصفهانی از فرزندان ایتام و نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از حمایت ۹۱۷ پرستار اصفهانی از فرزندان ایتام و نیازمند خبرداد.

حمایت ۹۱۷ پرستار اصفهانی از فرزندان ایتام و نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا، اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ، اظهار داشت: ایثار ۹۱۷ پرستار در مراقبت از سلامتی و حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، بیانگر این است که شغل سخت پرستاری باعث نشده که ایشان از حال محرومان جامعه غافل شوند و حمایت از فرزندان معنوی خویش را هم در کنار دیگر مسوولیت های فردی و اجتماعی سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی این عمل سفیدپوشان ایثارگر را شایسته تقدیر دانست و ادامه داد: این تعداد از پرستاران اصفهانی در کنار همه سختی ها و وظایف مهم خود، حمایت از هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و نیازمند را نیز بر عهده دارند.

 زارع با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۱ هزار فرزند تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امروز یکی از مهمترین دغدغه ها در شرایط اقتصادی موجود، افزایش سرانه ایتام و محسنین و فرزندان جدیدی است که وارد چرخه حمایت می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید براینکه مشارکت خیران تلخی های زندگی این فرزندان را کمرنگ تر می کند، گفت: امیدواریم با مشارکت حامیان و خیران کشور و حامیان خارج از کشور بتوانیم در ارائه خدمت رسانی هرچه مطلوب تر، زمینه توانمندسازی این فرزندان را فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه