English

همزمان با سراسر کشور؛

حمایت مردم ولایتمدار اصفهان در حمایت از مردم غزه

مردم ولایتمدار اصفهان همزمان با سراسر کشور فردا برای حمایت از مردم غزه به میدان می‌آیند.

حمایت مردم ولایتمدار اصفهان در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در فراخوانی از مردم اصفهان دعوت کرد همراه با مردم سراسر جهان در تجمع ضدصهیونیستی در محکومیت کشتار مردم مظلوم غزه، فردا ۲۷ آبان از ساعت ۱۵ در پل بزرگمهر شرکت و از کودک کشی و ستم در حق مظلوم اعلام انزجار کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه اعلام کرده است؛

با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی و شکاف عظیم ایجاد شده در سازه‌های رژیم جعلی و جنایت‌کارترین ماشین کشتار انسان‌های بیگناه در جهان معاصر، ماشین جنگ این رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند. این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکا، سبعانه تاکنون باعث کشته شدن هزاران زن و کودک و مرد فلسطینی شده و بازماندگان از آب، برق، غذا و دارو و از همه چیز محرومند و در همین لحظه دو و نیم میلیون در معرض قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیر قرار دارند که قلب هر انسانی را منقلب و وجدان انسانی را شرمگین می‌کند.

فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان گردد و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است، امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

لذا از تمامی اقشار و گروه‌های ملت شریف و وفادار کشور دعوت می‌شود با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه ، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند.

مردم اصفهان نیز همواره برای دفاع از حقوق مظلوم کف میدان بوده‌اند، این بار نیز تمام قد به میدان می‌آیند و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام می‌کنند.

راهپیمایی حمایت از غزه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه