English

استاندار اصفهان:

رویکرد دولت سیزدهم، جهت‌گیری به سمت مناطق کم برخوردار است

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم، جهت‌گیری به سمت مناطق کم برخوردار است.

رویکرد دولت سیزدهم، جهت‌گیری به سمت مناطق کم برخوردار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عملیات محرم و بزرگداشت روز حماسه و ایثار اصفهان  گفت: انتخاب منطقه ۱۴ اصفهان بمنظور تأسیس بیمارستان ایثارگران، با هدف خدمت‌رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی ادامه داد: به این مناسبت که در یک مرحله از تشییع این شهیدان والامقام ۳۷۰ شهید در یک روز در شهر اصفهان تشییع شدند، ۲۵ آبان ماه به نام روز حماسه و ایثار اصفهان نامگذاری شد‌.

استاندار اصفهان بیان کرد: امروز نیز گردهم آمدیم تا بسته جدیدی از خدمت دولت سیزدهم به مردم استان اصفهان با جهت‌گیری به سمت خانواده شهدا و ایثارگران را ارائه کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: به لحاظ سرانه‌های بهداشت و درمان علیرغم نگاه برخورداری که در برخی محافل به اصفهان می‌شود شرایط خوبی در استان نداریم.

وی ادامه داد: رویکرد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجموعه سپاه نیز در همین راستا است تا کمی اوضاع در اصفهان بهبود ببخشیده شود‌.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم، جهت‌گیری به سمت مناطق کم برخوردار است.

مرتضوی متذکر شد: در شهر اصفهان علی‌رغم اینکه در هسته‌های مرکزی و جنوبی شهر شرایط مناسب‌تری را داریم در برخی از مناطق با همه ظرفیت‌های معنوی، فرهنگی، خانواده‌های اصیل و مؤمن آنگونه که شایسته است خدمت رسانی نشده است.

وی بیان کرد: در این طرح نیز تلاش شد با همین نگاه، منطقه ۱۴ (زینبیه) برای ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ایثارگران انتخاب شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: این بیمارستان می‌تواند پیشرانی برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری دیگر در این منطقه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه