English

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان :

انجام موفقیت آمیز ممیزی سیستم های مدیریتی بین المللی (ISO) در شرکت گاز استان اصفهان

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:در فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی شرکت گاز استان اصفهان، ممیزی مراقبتی چهار گواهینامه سیستم، مدیریتی (ISO) با موفقیت انجام شد.

انجام موفقیت آمیز ممیزی سیستم های مدیریتی بین المللی (ISO) در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالقاسم  عسکری گفت: این شرکت در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمامی امور، سیستم های مدیریتی بین المللی(ISO) را مستقر و بطور مستمر در راستای بهبود و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به چندین میلیون مشترک گاز طبیعی در استان پهناور اصفهان جاری سازی نموده است.

وی گفت: این گواهینامه هاشامل:  ISO 9001:2015 مدیریت کیفیت،ISO10002 : 2018  مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، ISO10004:2018  مدیریت سنجش رضایت مشتریان و   ISO 10015:2019مدیریت آموزش می باشد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز استان اصفهان ، به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی سازمان، رفع عدم انطباق‌های سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در سراسر شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی شرکت بر اساس اهداف و خط مشی شرکت ملّی گاز تلاش می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه های ایزو، شناخت نقاط قوت و قابل بهبود در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه و بهبود فرآیندهای کاری و عملیاتی که منجر به رضایت به مشترکین است.

مهندس عسکری، اظهار داشت: شرکت گاز استان اصفهان یک شرکت رو به رشد، توسعه یافته و باثبات است و با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای افزایش بهره وری و اثربخشی هموار می سازد.

وی، افزود: استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده است و طی این فرآیند عملکرد و اقدامات واحدهای ستادی و تعدادی از ادارات گاز مناطق اصفهان مطابق با الزامات  استانداردهای مدیریتی توسط ممیزین خارجی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.

عسکری، سابقه موفق شرکت گاز استان اصفهان در حوزه سیستم های مدیریتی را مرهون تلاش بی وقفه و همکاری کلیه کارکنان دانست و آن را عاملی موثر در کسب موفقیت در مسیر تعالی سازمانی و ارزیابی عملکرد سازمان قلمداد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه