English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

برخورد با بیش از ۲ هزار خودروی دارای نقص فنی در اصفهان / ۷۰ دستگاه خودرو فک پلاک شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از برخورد با 2 هزار و 198 دستگاه خودروی دارای نقص فنی در اجرای طرح کنترل سلامت فنی وسایل نقلیه خبر داد.

برخورد با بیش از 2 هزار خودروی دارای نقص فنی در اصفهان / 70 دستگاه خودرو فک پلاک شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: با توجه به افزایش میزان آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و براساس مصوبه کمیته اضطرار مدیریت بحران استانداری طرح تشدید کنترل سلامت فنی وسایل نقلیه و برخورد با خوردوهای دودزا به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که از 14 آبان آغاز شده است تا روز گذ شته جمعه 19 آبان ماه 2 هزار و 198 دستگاه خودروی دارای نقص فنی توسط کارشناسان پلیس راهور شناسایی و مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: در این مدت 70 دستگاه خودرو نیز فک پلاک شده و به آنها پلاک تعمیری داده شد تا ظرف 48 ساعت به یکی از تعمیرگاه های مجاز مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام و سپس برای دریافت پلاک اصلی خود به پلیس راهور استان مراجعه کنند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در طرح مذکور 16 مرکز معاینه فنی توسط کارشناسان پلیس راهور استان مورد بازدید قرار گرفتند اظهار داشت: به رانندگان توصیه می کنیم پیش از پایان مدت اعتبار برگ معاینه فنی خودروی خود به یکی از مراکز معاینه فنی مراجعه و نسبت به اخذ برگ معاینه فنی جدید اقدام کنند.

این مقام انتظامی، جریمه نداشتن برگ معاینه فنی را 500 هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: البته خودروهای فاقد برگ معاینه فنی برای هر بار تردد از مقابل دوربین های هوشمند مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت و همین طور بر جریمه هایش افزوده می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه