English

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خبرداد:

خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس دو کابین ۱۸ متری ویژه خطوط تندرو برای اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان در راستای تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی این کلان شهر اقدام به خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس‌های دو کابین جهت بهره برداری در خطوط بی‌آرتی کرده است.

خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس دو کابین ۱۸ متری ویژه خطوط تندرو برای اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داوود بحیرائی در مراسم انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین بی‌آرتی با شرکت اسنا اظهار کرد: با ورود این اتوبوس ها درخطوط بی آر تی تحول خوبی در حمل‌ونقل عمومی اتفاق می‌افتد و حجم مسافری که جا به جا می‌کند بسیار چشم گیر است .

وی با بیان اینکه طی بررسی مدیریت شهری در سال گذشته مبنی بر اینکه عمر اتوبوس‌ های خطوط تندرو به ۱۱ سال رسیده است، افزود: اتوبوس‌های ۱۸ متری بی‌آرتی با کمک شرکت اسنا خریداری شده بود و شهروندان اصفهانی طی این ۱۱ سال از خدمات خوب آن بهره‌مند شده و بسیار راضی بودند، همچنین در بازدیدهای انجام شده، مشخصات فنی این اتوبوس‌ها خوب و سالم باقی مانده بود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی خطوط بی‌آرتی اولویت نخست توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اصفهان است، تصریح کرد: مدیریت شهری بر این اساس درصدد افزایش این خطوط بر آمده است که طی بررسی‌ها و مذاکرات انجام شده با شرکت‌های خودروسازی، شرکت اسنا برای این منظور اعلام آمادگی کرد؛ در این راستا طی مرحله نخست ۵۰ اتوبوس خریداری شد و در مرحله بعد تا ۱۰۰ اتوبوس برای تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی خریداری خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت اسنا محصولات خود را در نمایشگاه اصفهان ارائه داد و پس از انجام بررسی‌های فنی لایحه‌ای به شورای اسلامی این کلان‌شهر تقدیم که با حمایت شورای ششم این لایحه برای خرید این ۵۰ اتوبوس ۱۸ متری مصوب شد.  

بحیرائی اضافه کرد: مرداد ماه سال جاری مصوبه‌ای از سوی وزارت صمت مبنی بر تغییر نرخ ارز و افزایش قیمت‌ها داشتیم که طی برگزاری جلسات منسجم پیرامون این موضوع و حمایت شهردار اصفهان مقرر شد با همین قیمت موجود اتوبوس‌ها خریداری شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعات این اتوبوس‌های ۱۸ متری از کشور آلمان وارد، سپس موتور و گیربکس آن در کشور چین مونتاژ می‌شود و در نهایت در ایران بدنه آن‌ها اضافه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: پس از انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس‌های ۱۸ متری بی‌آرتی، ابتدا هفت دستگاه به خطوط اضافه خواهد شد و پس از آن اتوبوس‌های بعدی نیز به خطوط خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه