English

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان خبرداد؛

۱۰ میلیارد تومان هزینه روشنایی میدان امام اصفهان / سرقت ۱۰ درصد از تجهیزات شهری در سال

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان از سرقت سالانه حدود ۱۰ درصد از تجهیزات شهری در کلانشهر اصفهان خبرداد.

۱۰ میلیارد تومان هزینه روشنایی میدان امام اصفهان / سرقت ۱۰ درصد از تجهیزات شهری در سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی حسینی در نشست مشورت و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گفت: به‌طور میانگین، سالیانه حدود ۱۰ درصد از تجهیزات شهری به‌ویژه تجهیزات فلزی سرقت می‌شود که ما سریع نسبت به جایگزینی آن‌ها اقدام می‌کند.

وی با اشاره باینکه نورپردازی تمامی ابنیه های تاریخی شهر اصفهان ازسوی شهرداری انجام می‌شود، افزود: هزینه نورپردازی میدان امام (ره) ۱۰ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول گفت: 500آب‌نما در شهر اصفهان وجود دارد که روزانه نگهداری و نظافت و تعمیر آنها  توسط شهرداری انجام می‌شود این آب‌نماها مصرف برق زیادی دارند و میزان فعالیت‌شان توسط شهرداری اصفهان مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مصرف انرژی طی ماه‌های دی و بهمن و اواسط اردیبهشت تا مهر شاهد ناترازی هستیم، افزود: شهرداری اصفهان با بیش از یک هزار و ۸۰۰ اشتراک، بزرگترین مصرف کننده بخش عمومی است که سالانه ۹۳ هزار مگاوات برق مصرف می‌کند.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان ادامه داد:  بزرگ‌ترین مصرف‌کننده برق شهرداری منطقه پنج است و بیشترین تعداد انشعاب نیز به منطقه سه شهرداری تعلق دارد.

حسینی با بیان اینکه یکی از اهداف این حوزه مدیریت مصرف انرژی در شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه است، بیان کرد: راهکار کاهش ناترازی انرژی، توسعه انرژی‌های تجدید پذیر است.

وی گفت: با توجه به اهمیت و نقش موثر انرژی‌های تجدیدپذیر در حفظ محیط‌زیست شهری و همچنین بهره‌گیری از این انرژی پاک نسبت به برنامه‌ریزی و پیش‌بینی ردیف‌های اعتباری خاص‌اقدام شد، به طوری‌که تاکنون حدود ۶۰۰ کیلووات انرژی  نصب شده   و در این بخش سالانه حدود ۸۷۶ هزار مگاوات ساعت انرژی تجدیدپذیر تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در شهر اصفهان را موضوع مهمی است، گفت: در حال حاضر ۳۰۰ دستگاه سرویس بهداشتی در شهر اصفهان وجود  دارد که به‌صورت روزانه از سوی مدیریت بهینه‌سازی نگهداری و تعمیر می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در زمینه تامین ایمنی و بهداشت در تاسیسات شهری همچون شهربازی‌ها و پارک ها استانداردسازی‌های لازم ازسوی مدیریت بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار تجهیزات الکتریکی و مکانیکی در شهر وجود دارد، گفت: همه این تجهیزات کدگذاری‌شدند که روزانه ازسوی مدیریت بهینه‌سازی به‌صورت روزانه کنترل و نگهداری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه