English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تشریح کرد:

علت تصادف مرگبار ۳ دستگاه خودرو در نجف آباد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان علت تصادف 3 دستگاه خودروی سواری پژو، پیکان و پراید با یکدیگر در نزدیکی میدان شهدای شهر نجف آباد که منجر به جان باختن 3 نفر شد را تشریح کرد.

علت تصادف مرگبار 3 دستگاه خودرو در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: ساعت 17 و 40 دقیقه عصر روز گذشته ماموران پلیس راهور شهرستان نجف آباد از وقوع تصادف بین 3 دستگاه خودروی سواری پژو، پیکان و پراید با یکدیگر در جاده جوزدان نزدیکی میدان شهدای شهر نجف آباد مطلع و بلافاصله همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه راننده خودروی سواری پژو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و 2 سرنشین دیگر این خودرو و یکی از سرنشینان خودروی سواری پراید که مصدوم شده بودند به بیمارستان شهر نجف آباد منتقل شدند اما باخبر شدیم که 2 سرنشین خودروی پژو هم در بیمارستان فوت کردند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح علت وقوع این حادثه اظهار داشت: پس از بررسی دقیق صحنه تصادف توسط کارشناسان این پلیس در نهایت راننده خودروی سواری پژو به علت تغییر مسیر ناگهانی ( نقض ماده 119 آیین نامه راهنمایی و رانندگی) مقصر تشخیص داده شد.

سرهنگ زارع در خاتمه تغییر مسیر ناگهانی در راه های شهری و برون شهری به ویژه در بزرگراه ها و آزادراه ها را یکی از تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم از قبل مسیر خود را مشخص کنند تا در بین راه مجبور به تغییر مسیر ناگهانی خود نشوند و در صورت ضرورت هم باید با روشن کردن چراغ راهنما خودروهای دیگر را از تغییر مسیر خود آگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه