English

نواخته شدن زنگ آب و آغاز پانزدهمین جشنوار نخستین واژه در استان اصفهان

پانزدهمین جشنواره نخستین واژه آب به همراه نواخته شدن زنگ آب در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در مدرسه ابتدایی دخترانه ستایش شهر بهارستان رسما آغاز به کار کرد.

نواخته شدن زنگ آب و آغاز پانزدهمین جشنوار نخستین واژه در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل آبفای استان اصفهان در پانزدهمین جشنوار نخستین واژه با بیان این که نخستین و مهمترین موضوعی که برای تداوم زندگی مورد نیاز می‌باشد، مایه حیاتی آب است، خاطرنشان کرد: تصور این که یک روز بدون آب زندگی کنیم غیر ممکن است و در آموزه‌های دینی نیر تاکید ویژه‌ای بر صرفه جویی شده است.

حسین اکبریان با تبریک فرارسیدن روز دانش آموز، تاکید کرد: هر دانش آموز به عنوان یک پلیس آب با سرلوحه قرار دادن صرفه جویی در مدرسه و در منازل خود، آبفای استان اصفهان را در ارائه خدمات پایدار این شرکت به مردم شریف استان اصفهان همراهی کنند.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی آموزش و پرورش به دلیل برگزاری این جشنواره در کل استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین برنامه هایی منجر به مصرف بهینه آب در سراسر استان می شود.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در پایان با طرح سوالی با عنوان به عنوان یک دانش آموز سهم شما از صرفه جویی در مصرف آب چگونه است مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان را در مصرف بهینه آب خواستار شد.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این برنامه آب را مهمترین مایه حیاتی برشمرد که همه لطافت و خوبی ها به آن تشبیه می شود و خاطرنشان کرد: آب همه آلودگی را از بین می برد و بایستی خداوند سبحان را برای دراختیار گذاشتن این مایه حیاتی برای بشریت شکرگزار باشیم.

محمدرضا ابرهیمی بیان کرد: "آ" و "ب" نخستین واژه ای که دانش آموزان آن ها را در مدرسه می آموزند و حیات همه به آب بستگی دارد.

وی با بیان این که یکی از ابعاد سپاسگزاری، هدر ندادن نعمت‌ها به ویژه آب است، ادامه داد: ما در استانی زندگی می کنیم که دچار کم آبی می باشد و دانش آموزان باید خانواده خود را به درست مصرف کردن توصیه کنند.

به گزارش موج؛ مراسم "زنگ آب" و "جشنواره نخستین واژه" همه ساله در آبان ماه، همزمان با آموزش کلمه آب در مقطع اول دبستان، همراه با جشن و برنامه های آموزشی در خصوص مدیریت مصرف آب، در دبستان های استان برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه