English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون کشنده در اصفهان خبرداد.

کشف۳۰  هزار لیتر سوخت قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه کامیون کشنده اقدام به قاچاق سوخت قاچاق می‌کند ، خودروی مذکور را که در مسیر محور مواصلاتی اصفهان – شیراز در حال تردد است را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبرو مجوزهای قانونی بود اظهار داشت: در ادامه پس از هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار آن بازدید بعمل آمد که در نتیجه ۳ هزار لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق در حال خروج از استان بود کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ارزش سوخت مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و عنوان داشت: در این رابطه فرآورده‌های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و راننده خودرو نیز دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه