English

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی یک دستگاه کامیون حامل سوخت توقیف و 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر محمدی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته حین گشت زنی هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به راننده دستور ایست دادند.

وی در ادامه گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده مقدار 10 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع  گازوئیل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده  را 3 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند افزود: در این خصوص فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از عموم شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه