English

مدیر آموزش و پرورش استان اصفهان:

۵۵۰۰ شهید دانش‌آموز استان اصفهان تاریخ‌سازان بزرگی هستند که ماندگار شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در استان اصفهان ۲۴ هزار شهید گلگون‌کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و این استان بر خود می‌بالد که ۵۵٠٠ نفر از این شهیدان عزیز را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

۵۵۰۰ شهید دانش‌آموز استان اصفهان تاریخ‌سازان بزرگی هستند که ماندگار شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در مراسم یادواره شهید خردسال محمد طه اقدامی و ۵۵٠٠ شهید دانش‌آموز استان اصفهان در میمه گفت: در استان اصفهان ۲۴ هزار شهید گلگون‌کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و این استان بر خود می‌بالد که ۵۵٠٠ نفر از این شهیدان عزیز را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند؛ دانش‌آموزان عزیزی که راه صدساله را یکشبه پیمودند و به خیل شهیدان رسیدند و انسان‌های کاملی شدند که در جهان ماندگار باشند و در روز قیامت همه انسان‌ها به مقامشان غبطه بخورند.

وی اظهار داشت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا یاد و خاطره یک انسان بزرگ را گرامی بداریم؛ انسانی که به لحاظ سن چهار بهار از عمر شریفش گذشت و اما خدا او را ماندگار کرد و انسانی بزرگ نمود؛ برخی انسان‌ها عمر طولانی ندارند اما به لحاظ انتخابشان از سوی خداوند سبحان بزرگ می‌شوند و در تاریخ ماندگار می‌گردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: محمدطاها اقدامی جزو این دسته از انسان‌ها بود؛ کسی او را نمی‌شناخت اما او جهانی شد و با شهادت یک نوگل خدایی، شهر میمه و روستای اذان تیتر اول روزنامه‌ها و سایت‌های خبری شدند زیرا که خداوند هرگاه انسانی را انتخاب کند، او را بلندمرتبه و والامقام می‌گرداند.

وی افزود: در استان اصفهان ۲۴ هزار شهید گلگون‌کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و این استان بر خود می‌بالد که ۵۵٠٠ نفر از این شهیدان عزیز را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند؛ دانش‌آموزان عزیزی که راه صدساله را یکشبه پیمودند و به خیل شهیدان رسیدند و انسان‌های کاملی شدند که در جهان ماندگار باشند و در روز قیامت همه انسان‌ها به مقامشان غبطه بخورند.

ابراهیمی تصریح کرد: وظیفه ما به دانش‌آموزان آن است که اولاً زحمات شهیدان گران‌قدر را بدانیم و به نام آن‌ها افتخار کنیم و راه و روش و منش آن‌‌ها را بپیماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان عزیز امروز دشمن از نام شهید وحشت ویژه‌ای دارد و ۵۵٠٠ دانش‌آموز شهید ما انسان‌هایی بزرگ و تاریخ‌ساز هستند و ما تلاشمان باید این باشد که فرهنگ ایثار و شهادت در ببین دانش‌آموزان ماندگار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه