English

استاندار اصفهان:

انتخابات مظهر تحقق ارادهٔ مردم در اداره کشور است

استاندار اصفهان گفت: وجه تمایز انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها، برگزاری انتخاباتی در کمال شفافیت، رقابت و آگاهی مردم است.

 انتخابات مظهر تحقق ارادهٔ مردم در اداره کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا مرتضوی در همایش مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان، با اشاره به برنامه ریزی های دولت برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: با رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و اراده ملت بزرگ ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بستری فراهم شد تا اراده مردم در سرنوشت آنها تأثیرگذار شود.

وی افزود: بسیاری از نقشه های شوم استکبار جهانی برملا گردید و بحمد الله این اراده در ادوار مختلف در قالب انتخابات های متعدد به وقوع پیوسته است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات می تواند در انتخاب مناسبتر و اصلح‌تر، امیدآفرینی در جامعه و تأمین امنیت تأثیرگذار باشد.

مرتضوی با تأکید بر اینکه ما بایستی همه بضاعت خود را در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری، سالم، رقابتی و شفاف به کار بگیریم، تصریح کرد: بر این باوریم که انتخابات مظهر تحقق اراده مردم در اداره کشور است و اقشار مختلف باید به این باور برسند که این مهم با حضور پرشور آنها محقق می گردد.

وی افزود: وجه تمایز انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها، برگزاری انتخاباتی در کمال شفافیت، رقابت و آگاهی مردم است، از این رو همواره تلاش شده است که انتخابات ها در کشور ما در مسیری روشن و در قالب حرکتی آگاهانه برگزار گردد.

استاندار اصفهان انتخابات مجلس از حیث اینکه مجلس در رأس امور کشور است را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: موظفیم همه ظرفیت های خود را در بخش های مختلف برای برگزاری انتخاباتی رقابتی، سالم و شفاف به کار بگیریم تا نتایج و برونداد آن بتواند به اصلاح و تدبیر امور کشور کمک کند.

مرتضوی با بیان اینکه انتخابات برای کشور ما یک سرمایه گذاری است، افزود: مهمترین مؤلفه قدرت در نظام ما، سرمایه اجتماعی آن است که دشمن همواره به دنبال از بین بردن این سرمایه اجتماعی بوده است چراکه دشمنان می دانند که مردم ما تاکنون کشور را از بحران ها، کودتاها و توطئه های مختلف با سربلندی عبور داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه