English

استاندار اصفهان خبر داد:

حضور ۶۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات مجلس در اصفهان

ستاندار اصفهان ازحضور 60 هزار نفر برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در اصفهان خبر داد.

حضور 60 هزار نفر برای برگزاری انتخابات مجلس در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۶۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در استان حضور دارند که این تعداد به جز ۱۴ تا ۱6 هزار نفر اعضای نظارت بر صندوق‌ها هستند.

وی بیان کرد: اخذ رای برای انتخابات از ساعت ۸ صبح در استان اصفهان آغاز شده و بر اساس قانون به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد که در صورت نیاز با دستور وزیر کشور تمدید می‌شود.

مقام ارشد استان ادامه داد: براساس اعلام ستاد انتخابات چون دستگاه احراز هویت در شعب اخذ رای پیش‌بینی شده است بنابراین استفاده از استامپ ضروری نیست.

وی اظهار داشت: دراستان اصفهان 291 کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم  برای کسب 20 کرسی باهم رقابت می کنند.

استانداراصفهان گفت: 5 کرسی سهم حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان و 14 کرسی سهم شهرستان ها و یک کرسی نیز متعلق به ارامنه اصفهان و جنوب ایران است.

عباس رضایی افزود: در استان اصفهان سه میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۳۹ نفر واجد شرایط رأی در انتخابات مجلس یازدهم هستند که از این تعداد یک میلیون و ۸۱۱ هزار و ۷۲۹ نفر آقا و بقیه خانم هستند.

وی بیان کرد: در استان اصفهان  170 هزار و 400 نفر از افراد واجد شرایط رای دادن انتخابات مجلس یازدهم رای اولی هستند که از این تعداد 87 هزار و 13 نفر آقا و بقیه خانم هستند.

استاندار اصفهان گفت: نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در ۱۵ حوزه انتخابیه از جمله حوزه اقلیت های مذهبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش موج؛ انتخابات مجلس یازدهم در استان اصفهان در 2838 شعبه اخذ رأی و با حضور۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی امروز 2 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه