English

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبرداد؛

ساخت بازار بزرگ پرندگان زینتی در اصفهان / بهره‌برداری از بازار کوثر شماره ۲ تا پایان پاییز

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ازساخت بازار بزرگ پرندگان زینتی در اصفهان خبرداد.

ساخت بازار بزرگ پرندگان زینتی در اصفهان / بهره‌برداری از بازار کوثر شماره ۲ تا پایان پاییز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور در تور بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های عمرانی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان گفت: عرصه این پروژه ۱۲ هکتار شامل بازار گل‌های سرشاخه و وسایل کشاورزی است که با کاربری‌های مختلف در دست احداث قرار دارد.

وی با اشاره به سازه هفت طبقه در این بازار بیان داشت: این سازه مربوط به بازار بزرگ پرندگان زینتی شامل غرفه‌های فروش، قرنطینه و اتاق دامپزشک می‌شود و طراحی آن به شکل برج کبوتر است.

این مقام مسئول ادامه داد: فضای سبز، بازار پرندگان زینتی در هفت طبقه، سازه کروی‌شکل به قطر ۹۰ متر برای گل‌های آپارتمانی و باغچه‌ای، رستوران، فضای تفریحی گردشگری و بخش مشاغل خانگی از بخش‌های تعریف شده برای این بازار است.

ماه آورپور گفت: مکانی نیز برای احداث پارک آموزشی کودک و نوجوان با محوریت آموزش امور مربوط به گل‌وگیاه در نظر گرفته شده که پس از طراحی نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

 

بهره‌برداری از فروشگاه کوثر شماره ۲ تا پایان پاییز

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت:فروشگاه کوثر شماره ۲ واقع در سپاهانشهر با زیربنای ۳۶۰۰ مترمربع احداث شده و زمینی در مقابل آن برای احداث پارکینگ با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان‌ تملک شده است.

ماه آورپور با بیان اینکه بهره‌بردار این پروژه از طریق مزایده انتخاب می‌شود و تا پایان پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ساختمان قبلی فروشگاه کوثر شماره ۲ از سوی مدیریت منطقه ۵ شهرداری اصفهان به سالن ورزشی تغییر کاربری می‌دهد.

 

توزیع روزانه حدود ۸۰ تن ماهی از  اصفهان به سراسر کشور

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بیان کرد:روزانه حدود ۷۰ تا ۸۰ تن ماهی از جنوب کشور به تالار ماهی واقع در میدان میوه و تره‌بار اصفهان وارد و به سرتاسر کشور توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: تالار جدید ماهی شامل ۱۵ غرفه و امکاناتی همچون اتاق استراحت رانندگان، دفتر کار و حمام است که مراحل احداث آن در حال تکمیل است.

این مقام مسئول گفت:این مجموعه مجهز به دو در ورود و خروج برای ورود خودروهای سنگین و خروج خودروهای سبک است تا تخلیه و خروج بار ماهی بدون ایجاد ترافیک و مزاحمت انجام شود.

 

بهره‌برداری از بازار کوثر ۱۱ تا بهار ۱۴۰۳

امیرحسین ماه‌آورپوربا بیان انکه بازارهای کوثر با هدف تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها راه‌اندازی شد که خوشبختانه این اهداف تاکنون تامین شده‌اند، گفت: بازار کوثر ۱۱ واقع در منطقه ۲ در فضایی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع با حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است و تا بهار سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان توضیح داد:بازار کوثر شماره ۱۱ پیش از این فعالیت داشته است، اما به دلیل ناایمن‌بودن سازه، تخریب و دوباره تصمیم به ساخت آن گرفته شد.

 

احداث بازار خشکبار با هدف تجمیع انبارها در سطح شهر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بیان داشت: فاز دوم بازار خشکبار واقع در میدان میوه و تره‌بار با هدف تجمیع انبارهای خشکبار سطح شهر در حال احداث است.

ماه آورپور افزود: هفته آینده نشستی با اتحادیه خشکبار خواهیم داشت و ضمن تشریح شرایط و امکانات این بازار، از آن‌ها می‌خواهیم که انبارهای خود را به این بازار منتقل کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ساماندهی خیابان‌های ولی‌عصر (عج)، صارمیه و مسجد سید که بنکداران این صنف در آن فعال هستند، گفت: فعالیت انبارهای خشکبار در سطح شهر مشکلاتی را ایجاد کرده که با انتقال آن‌ها به این بازار تا حد زیادی برطرف می‌شود.

 

احداث پارک آموزشی کودک و نوجوان جنب بازار گل‌وگیاه ارغوان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت:مکانی نیز برای احداث پارک آموزشی کودک و نوجوان با محوریت آموزش امور مربوط به گل‌وگیاه در نظر گرفته شده که پس از طراحی نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه