English

رئیس هیأت شنا استان اصفهان :

شاکله تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران از اصفهان است

رئیس هیأت شنا استان اصفهان بیان داشت: شاکله اصلی تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران را اصفهانی ها تشکیل می‌دهند.

شاکله تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران از اصفهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، پیمان گرامی در جمع اصحاب رسانه با اشاره باینکه شاکله تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران از اصفهان است، گفت: اما متاسفانه واترپلوی بانوان در المپیاد استعدادهای برتر که بزرگترین پروژه وزارت ورزش است، جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اعزام تیم واترپلوی دختران به مسابقات کشوری اضافه کرد: اگر واتر پلوی بانوان در المپیاد استعدادهای درخشان وزارت ورزش اضافه شود آن وقت است که می‌توانیم بگویم نگاه ویژه به این رشته در بخش بانوان شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 103 مدرسه آبی در استان داریم، ادامه داد: در المپیاد استعدادهای برتر که بزرگترین پروژه  وزارت ورزش است، واتر پلوی بانوان جایگاهی ندارد .

رئیس هیأت شنای استان اصفهان با بیان اینکه اگر تعداد تیم‌ها زیاد شود ما می‌توانیم میزبانی دریافت کنیم و کشورهای دیگر را به مسابقات دعوت کنیم، گفت: شنا در سه قسمت در مسابقات آسیایی حدود ۱۲۰ مدال و در مسابقات المپیک هم حائز مدال و رتبه شده است.

وی افزود: شنای کشور ما مسیر اصلی خودش را پیدا کرده است و امیدواریم که در مسابقات رده سنی آسیا کسب عنوان کنیم.

گرامی با اشاره باینکه در مسابقات آسیایی هانگژو سرمربی تیم ملی شنا و سرپرست تیم که به مسابقات بین‌المللی دعوت شده اند اصفهانی هستند، گفت: در حقیقت شاکله اصلی تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دهند.

رئیس هیأت شنا استان اصفهان با بیان اینکه32 هزار نفر در کل کشور در سامانه استعدادیابی ثبت نام کردند، افزوددر حال حاضر جمعیت ساماندهی شنای استان اصفهان 25 هزار نفر است که در 103 مدرسه شنا می باشد.

گرامی اضافه کرد:در شنای آقایان که بدنه اصلی تیم ملی از اصفهان است واترپلوی آقایان نایب قهرمان شدند.

در ادامه این نشست خبری مدیر باشگاه آینده سازان با بیان اینکه اعضای تیم واترپلو حدود دو سالی است که به صورت مداوم تمرین دارند،گفت: درسال گذشته بانوان استان اصفهان، پر افتخارترین تیم تاریخ شنا بودند.

طاهر یوسفی با اشاره باینکه تیم آینده سازان امسال با اتحاد همه اعضا پایه‌گذاری شده است، افزود: بچه ها با تمرینات شبانه روزی به آمادگی لازم رسیدند که حاصل آن اعزام به مسابقات لیگ برتر دختران واتر پلوی کشور است.

وی با انتقاد از اینکه اعضای تیم واترپلو کم دیده می‌شوند، گفت: به ‌دلیل اینکه اعضا تیم نمی‌توانند اعزام برون مرزی داشته باشند، توجه‌هایی که باید باشد صورت نمی گیرد.

مدیر باشگاه آینده سازان بیان داشت: تنها باشگاهی که در تاریخ 80  ساله شنای جمهوری اسلامی ایران ورودی المپیک را بگیرد باشگاه اریس بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه