English

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خبرداد؛

نام نویسی ۶۷ نفر در دومین روز ثبت نهایی داوطلبان انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:۶۷ نفر در دومین روز مهلت ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات در استان اصفهان ثبت نام کردند.

نام نویسی ۶۷ نفر در دومین روز ثبت نهایی داوطلبان انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: در دو روز نخست ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان ۱۲۴ نفر (۵۷ نفر در روز نخست و ۶۷ نفر در روز دوم) در استان اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع افراد ثبت نام شده، ۱۱۰ نفر (۸۹درصد) آقا و ۱۴ نفر (۱۱ درصد) خانم هستند، گفت: هفت نفر از این افراد دارای مدرک کارشناسی، ۹۸ نفر مدرک کارشناسی ارشد، ۱۶ نفر مدرک دکتری و سه نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه ۹۲ نفر از این افراد بین ۳۰ تا ۵۰ سال و ۳۲ نفر بین ۵۱ تا ۷۵ سال هستند، ادامه داد: چهار نفر در حوزه انتخابیه اردستان، ۵۷ نفر در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند، دو نفر در حوزه انتخابیه خمینی‌شهر، ۶ نفر در حوزه انتخابیه سمیرم، پنج نفر در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان، پنج نفر در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، پنج نفر در حوزه انتخابیه فلاورجان و ۱۲ نفر در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ثبت‌نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: همچنین هشت نفر در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار، یک نفر در حوزه انتخابیه لنجان، ۶ نفر در حوزه انتخابیه مبارکه، دو نفر در حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک، هشت نفر در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون و سه نفر در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر در سامانه ثبت‌نام کردند.

سلیمانی گفت: تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه، ثبت‌نام داوطلبان از طریق سامانه پنجره واحد وزارت کشور از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ثبت‌نام ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه