English

حیدر قاسمی خبر داد:

رقابت۲۹۱ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان اصفهان

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از رقابت 291 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان اصفهان خبر داد.

رقابت291 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حیدر قاسمی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دراستان اصفهان 291 کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم  برای کسب 20 کرسی باهم رقابت می کنند.

وی گفت: 5 کرسی سهم حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان و 14 کرسی سهم شهرستان ها و یک کرسی نیز متعلق به ارامنه اصفهان و جنوب ایران است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در استان اصفهان سه میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۳۹ نفر واجد شرایط رأی در انتخابات مجلس یازدهم هستند که از این تعداد یک میلیون و ۸۱۱ هزار و ۷۲۹ نفر آقا و بقیه خانم هستند.

حیدر قاسمی افزود: از مجموع شعبه اخذ رای انتخابات مجلس در 16 حوزه انتخابیه در استان اصفهان 2481 شعبه ثابت و 357 شعبه سیار است که بیشترین شعب اخذ رای سیار در شهرستان های اصفهان، فریدن ، فریدونشهر ، چادگان وسمیرم است.

وی اضافه کرد: در استان اصفهان  170 هزار و 400 نفر از افراد واجد شرایط رای دادن انتخابات مجلس یازدهم رای اولی هستند که از این تعداد 87 هزار و 13 نفر آقا و بقیه خانم هستند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: 625 خبرنگار و عکاس داخلی و ۲۴ خبرنگار خارجی اخبار یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان اصفهان را پوشش خبری می‌دهند.

حیدر قاسمی بیان داشت: مردم استان اصفهان با آرای خود ۲۰ نفر را برای احراز کرسی‌های نمایندگی مجلس یازدهم در استان اصفهان انتخاب می‌کنند.

به گزارش موج؛ انتخابات مجلس یازدهم در استان اصفهان در 2838 شعبه اخذ رأی و با حضور۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی امروز 2 اسفند ماه از ساعاتی پیش آغاز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی