English

امام جمعه اصفهان :

کار در امور مالیاتی کار بسیار ظریفی است

امام جمعه اصفهان کار در امور مالیاتی را بسیار ظریف عنوان کرد و گفت: بسیاری از شرکت های تقلبی با سرکشی و بازدید ادارات ثبت و مالیات دیگر قادر به فعالیت نخواهند بود ، لذا جای سوال است که چرا اداره مالیات این موارد را بررسی نمی کند و سریع جلوی آن را نمی گیرد.

کار در امور مالیاتی کار  بسیار ظریفی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر کل جدید امورمالیاتی استان اصفهان با اشاره به اهمیت برخورد مناسب کارکنان و پرسنل اداره مالیات با مؤدیان مالیاتی اظهار داشت: باید بدانیم که انسان ها مهم تر از پول هستند و به بهانه گرفتن پول نباید انسان ها را از دست بدهیم.

وی ترس از خدا در همه امور را مانع از ظلم به دیگران دانست و افزود: ما باید ترس از خدا داشته باشیم، زیرا ظلم نظر خداوند را برمی گرداند و اگر نظر خداوند برگردد دیگر کار تمام است، هم چنان که بنی اسراییل پس از آن که خداوند آنها را از ظلم فرعون رها نمود و نجات داد، اما پیروی امر خدا را نکردند و به ذلت و مسکنت و سرگردانی در بیابان ها مبتلا شدند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر اهمیت مدیریت از جانب مسئولین و مردم تصریح کرد: در روایت است که امیرمومنان(ع) چند نفر را برای گرفتن زکات مأمور نمودند و به آنها دستوراتی دادند از جمله این که اگر زکات دهنده اظهار کرد که زکات مال خود را داده است کاری به آن نداشته باشند و اگر مقدار زکاتی که باید پرداخت نماید را گفت همان مقدار از آن بگیرند و زمانی که قصد دارند زکات را بردارند از صاحب مال سوال کنند که از کدام قسمت از مال برداشته شود.

عضو خبرگان رهبری مدارا با مردم را از اخلاق نبی اکرم(ص) بیان کرد و افزود: پیامبر اکرم(ص) می فرماید: "بعثت علی المدارا کما بعثت علی الرساله" ، لذا رسالت خاتم انبیا برای مدارای با مردم بوده است.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: اسلام دین مدارا است و باید با مردم خوب رفتار کرد و در سریعترین زمان کار مردم را انجام داد.

در ابتدای دیدار، مدیر کل جدید امور مالیاتی ، احمد رضا مدبرنیا، به بیان گزارش عملکرد امور مالیاتی استان و سیاست های تعریف شده از سوی مقامات کشوری در این رابطه و یایدها و نبایدها و مزیت های استان در این زمینه پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه