English

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

استخدام ویژه نیروی درجه دار در پلیس اصفهان به مناسبت هفته انتظامی

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی درجه دار در این فرماندهی با شرایط ویژه به مناسبت فرا رسیدن هفته انتظامی خبر داد.

استخدام ویژه نیروی درجه دار در پلیس اصفهان به مناسبت هفته انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا سلطانی بیان داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر درجه داری خود از بین برادران متولد سال 1372 دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه در تمامی رشته های تحصیلی در مقطع درجه داری استخدام می کند.

وی افزود: داوطلبان واجد شرایط پس از طی مراحل گزینش و گذراندن دوره آموزشی یکساله در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان و دریافت درجه برحسب نیاز در یگان های مختلف انتظامی استان اصفهان بکارگیری می شوند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: حداقل قد استخدام در مقطع درجه داری که پیش از این 170 سانتی متر بوده به 166 سانتی متر کاهش پیدا کرده و آن دسته  از علاقمندان به استخدام در فراجا که در دوره های گذشته به خاطر کوتاهی قد نتوانستند فرآیند گزینشی خود را طی نمایند می توانند مجدداً به همراه مدارک ذکر شده به اداره گزینش و استخدام این فرماندهی مراجعه و پرونده استخدام خود را پیگیری نمایند.

سلطانی گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اصفهان، خیابان طیب، کوی سرلت، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان یا به سایت اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا به نشانی www.Gozinesh.police.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 03121827214 و 03132369193 تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه