English

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک در اصفهان خبر داد؛

راه یابی ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه در آزمون خبرنگاران جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک در اصفهان از راه یابی ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه در آزمون خبرنگاران سی و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خبر داد.

راه یابی ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه در آزمون خبرنگاران جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، میثم بکتاشیان گفت: جذب و آموزش خبرنگاران نوجوان در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال روز 21 شهریورماه برگزار شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان آزمون خبرنگاران کودک و نوجوان، تعداد ۳۷۷ نوجوان شامل ۲۶۱ نوجوان دختر و ۱۱۶ نوجوان پسر ثبت‌نام کردند که نسبت به جشنواره دوره قبل رشد 3 برابری داشته است.

بکتاشیان با اشاره به اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به‌صورت برخط برگزار شد، اضافه کرد: در این مرحله از بین شرکت‌کنندگان در آزمون بر خط، ۹۴ نفر به مرحله مصاحبه راه پیدا کردند و پس از انجام مصاحبه خبرنگاران نوجوان منتخب جشنواره معرفی می‌شوند.

به گفته مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک در اصفهان ، اسامی افراد منتخب در این آزمون در روز 26 شهریورماه از طریق پیامک اطلاع‌رسانی و طی روزهای 29 و 30 شهریورماه با آنها مصاحبه صورت می‌گیرد و سپس نتایج نهایی این آزمون اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه