English

در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛

امضاء تفاهم نامه همکاری سینمایی در اصفهان

در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تفاهم نامه همکاری سینمایی در جشنواره کودک در اصفهان امضاء شد.

امضاء تفاهم نامه همکاری سینمایی در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تفاهم نامه همکاری سینمایی بین ایران، روسیه و کره جنوبی امضا شد.

تفاهم نامه همکاری سینمایی در نشستی با عنوان روز انجمن جشنواره‌های فیلم اوراسیایی میان سه کشور ایران، روسیه و کره جنوبی با حضور علیرضا تابش، دبیر جشنواره، نیکولای دان مدیر جشنواره زیرو پلاس روسیه و خانم سو دونگ نماینده جشنواره فیلم کودک سئول گورو امضا شد.

در این نشست سو دونگ نماینده جشنواره فیلم کودک سئول گورو با قدردانی از برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: این تفاهم نامه سه جانبه اهمیت زیادی دارد و این نشست شروع خوبی برای کشورهای اوراسیایی است تا فرصت تعاملات فرهنگی در حوزه سینما را فراهم کنند.

مدیر جشنواره زیرو پلاس روسیه هم با اشاره به تعامل و همکاری های سه جانبه در این تفاهم نامه گفت: کشورهایی که با هم اتحاد دارند و همکاری می کنند تفکر یکدیگر را درک می‌کنند.

نیکولای دان افزود: کودکان تنها دلیلی هستند که ما دور هم جمع شدیم تا برای فیلم ساخت آنها تصمیم بگیریم و امیدوارم در این راه موفق باشیم.

دبیر جشنواره سی دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: بین ایران و دیگر کشورها تفاهم نامه ‌های سینمایی زیادی منعقد شد ولی این تفاهم نامه نگاهش به اوراسیاست و این کشورها امضا کرده اند.

علیرضا تابش اظهار داشت: با این تفاهم نامه تلاش خود را در زمینه های سینمایی تولیدات مشترک، تبادل فنی، نیروی انسانی و تعامل و همکاری‌های بین جشنواره‌ای بیش از گذشته خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه