English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبرداد؛

شناسایی چالش‌های پیشگیری از جرائم انتخاباتی در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شناسایی چالش‌های پیش رو با هدف پیشگیری از جرائم انتخاباتی خبرداد.

شناسایی چالش‌های پیشگیری از جرائم انتخاباتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری در دومین نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با اشاره به اجرای باشکوه عزاداری‌ها و مراسم مذهبی در ماه‌های محرم و صفر، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان و معاندین، اجرای باشکوه‌تر مراسم و عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش نسبت به سنوات گذشته، پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌ها و ادعاهای بی اساس و تلاش‌های مذبوحانه آنان بود و اوج آن را جهانیان در کنگره عظیم اربعین مشاهده کردند.

وی افزود: پیاده‌روی باشکوه اربعین نماد انسجام امت اسلام است و این اتحاد خواستگاه اصلی شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری استان اصفهان در ادامه بر لزوم هماهنگی برنامه‌های این ستاد با ستاد انتخابات و دیگر مراجع مسئول در برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: در زمانی که بین پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام اصلی وجود دارد باید با بررسی تجربیات دوره‌های قبلی انتخابات، چالش‌های پیش رو چه در سطح اجتماع و چه در فضای مجازی را شناسایی و در خصوص پیشگیری از آن تصمیم‌گیری و اقدام شود.

حجت الاسلام جعفری همچنین از دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و روسای دادگستری‌های بخش به‌عنوان نمایندگان دادگستری استان در هیأت‌های اجرایی انتخابات نام‌ برد و خواستار همکاری و هماهنگی کامل نمایندگان قضایی در اجرای قانون و پیگیری مصوبات شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی، انتخابات پیش‌ رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه