English

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خبرداد؛

برگزاری نمایشگاه ملی فن نما در اصفهان

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه ملی فن نما از ۱۰ تا ۱۲ مهرماه در در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان خبرداد.

برگزاری نمایشگاه ملی فن نما در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سعید ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:توسعه فناوری و نوآوری از رسالت‌های مهم معاونت برنامه‌ریزی است که منجر به تسریع روند فعالیت آن می‌شود.

وی افزود: صد شرکت در حوزه های محیط زیست، هوشمندسازی، ساختمان صنایع وابسته، نفت و گاز و پتروشیمی، نوآوری و صنایع خلاق، فولاد، کشاورزی و امنیت غذایی، سلامت و فناوری زیستی و ماشین سازی از سراسر کشور نمایشگاه ملی فن نما در اصفهان شرکت می کنند.

این مقام مسئول گفت: شهرداری به‌عنوان یک بازیگر بزرگ در عرصه بهره‌مندی از فناوری‌های جدید در زمینه‌های مختلف شناخته می‌شود و تلاش شهرداری اصفهان جهت استفاده نظام‌مند از این ظرفیت به همین دلیل بوده است.

ابراهیمی بیان داشت: شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های خطرپذیر و شرکت‌های دانش‌بنیان ازجمله بخش‌هایی است که شهرداری به‌دنبال گسترش روابط با آنهاست و نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن‌نما با همین هدف از ۱۰ تا ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در ارتباط با اهداف برگزاری این نمایشگاه توضیح داد:  شناسایی فناوری‌ها و برقراری ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری و ایجاد ارتباطات اقتصادی در زیست‌بوم فناوری است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و تجمع شرکت‌های فناور و دانش بنیان است، افزود: روایت کارآمدی زنجیره نوآوری و فناوری در ایران و جذب شهروندان به‌واسطه رویدادهای جانبی و افزایش علاقه در آن‌ها و همچنین امیدآفرینی میان جوانان نیز از دیگر اهداف کلان این رویداد است.

ابراهیمی بیان داشت: توسعه مبادلات علمی و فنی میان دانشگاه‌ها، دانش‌بنیان‌ها و سایر نهادها و همچنین آشنایی شهروندان و پژوهشگران با دستاوردهای فناوری نوین از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین بهره‌گیری از توان اندیشمندان و نخبگان، حمایت مادی و معنوی از طرح‌های نوآورانه، کاربرد فناوری‌های نوین از دیگر محورهای این نمایشگاه می باشد.

وی بیان داشت: در نمایشگاه فن‌نما پاویون‌های مختلفی در زمینه تجاری‌سازی و سرمایه‌گذاری، بروکرهای فناوری، علمی و تحقیقاتی، صادرات و واردات، رسانه و انتشارات حوزه فناوری و شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌ها پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول افزود: پیش‌بینی می‌شود اعتباری بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم برای نمایشگاه فن‌نما هزینه شود.

ابراهیمی گفت: تاکنون با ۳۲ شرکت دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه فن‌نما قرارداد منعقد شده و با کشورهای عراق، عمان و کره‌جنوبی نیز برای حضورشان در نمایشگاه رایزنی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان بیان کرد: دعوت از شهرهای خواهرخوانده اصفهان برای حضور در نمایشگاه فن‌نما و حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان از دیگر رخدادهای مربوط به نمایشگاه فن‌نما است.

نمایشگاه ملی فن نما

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه