English

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان:

رویکرد سازمان همیاری با شهرداری کلان شهر اصفهان تعاملی و دو جانبه است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان اظهار داشت:رویکرد سازمان همیاری با شهرداری ها به ویژه شهرداری کلان شهر اصفهان تعاملی و دو جانبه است.

رویکرد سازمان همیاری با شهرداری کلان شهر اصفهان تعاملی و دو جانبه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رسول جهانگیری در نشست بررسی زمینه های همکاری مشترک بین سازمان همیاری شهرداری های استان با شهرداری اصفهان ضمن اشاره به برخی از اقدامات و فعالیت های سازمان اظهار داشت:رویکرد سازمان همیاری با شهرداری ها به ویژه  شهرداری کلان شهر اصفهان تعاملی و دو جانبه است که همواره تلاش میشود با افزایش  ارتباطات در تمامی زمینه های ممکن همیار و کمک مدیران شهری باشد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان بازوی توانمند ، پشتیبان و حمایت کننده برای مدیریت شهری است افزود: قطعا با بهره گیری مناسب از ظرفیت ها و همچنین گسترش تعاملات میتوانیم به لحاظ کمی و کیفی و همچنین با مدیریت زمان ، بسیار سریعتر ، شفاف تر و با رشد بیشتری کارها  و فعالیت های مربوط به مدیریت شهری را پیش ببریم .

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان ضمن بر شمردن برخی از فعالیت ها و عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان ، آمادگی خود و سازمان متبوعش را برای گشترش همکاری های بیشتر با شهرداری اصفهان اعلام کرد.

در ادامه شهردار اصفهان نیز در ادامه ضمن استقبال، از همکاری دو جانبه فی مابین شهرداری اصفهان و سازمان همیاری اظهار خرسندی کرد

قاسم زاده با اشاره به سرعت ، انعطاف و بستر قانونی مناسب  و همچنین توانمندی این سازمان در حوزه های مختلف مدیریت شهری و همراهی با شهرداری ها بر لزوم همکاری مشترک و توسعه هر چه بیشتر تعاملات با سازمان همیاری تاکید کرد.

همچنین نور صالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست ضمن اشاره به اینکه سازمان همیاری به عنوان یک نهاد عمومی رسالت  پشتیبانی و حمایت از شهرداری ها را برعهده دارد افزود، با توجه به پتانسیل ها و توانایی های موجود سعی بر این است که بتوان لز این ظرفیت ها در راستای همکاری بیشتر به منظور ارائه مطلوب خدمات به شهروندان اصفهان گام برداریم.

به گزارش موج؛ این دیدار در چهار چوب اهداف و خط مشی سازمان بمنظور افزایش سطح همکاری های بین سازمان همیاری و شهرداری کلان شهر اصفهان برگزار گردید.

شهردار-اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه