English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

دستگیری کلاهبردار سایبری در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که از طریق کپی کردن کارت های بانکی تعدادی از شهروندان اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان کرده بود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار سایبری در  خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی آنان مبالغی به صورت غیر مجاز و بدونه اطلاع برداشت شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا  فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات نخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فرد کلاهبردار با کپی کردن کارت بانکی مالباختگان از طریق اسکیمر، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه  کارشناسان پلیس فتا با بررسی های تخصصی و علمی در فضای سایبر سرانجام هویت متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد که مبلغ 3 میلیارد ریال برداشت غیر مجاز وی از حساب شهروندان نیز به مالباختگان بازگردانده شد.

سرهنگ براتی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را به سایت پلیس‌ فتا در فضای مجازی به نشانی cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه