English

بازدید فرمانده نیروی انتظامی و سرپرست اداره ارشاد آران و بیدگل از مراحل پیش تولید مستند " مقبل اصفهانی"

فرمانده نیروی انتظامی و سرپرست اداره ارشاد آران و بیدگل از مراحل پیش تولید مستند شاعر واقعه سرای عاشورا" مقبل اصفهانی" بازدید کردند.

بازدید فرمانده نیروی انتظامی و سرپرست اداره ارشاد آران و بیدگل از مراحل پیش تولید مستند " مقبل اصفهانی"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، روح اله قربانی سرپرست اداره ارشاد در معیت سرهنگ غلامرضا  هاشمی زاده فرمانده انتظامی شهرستان وبا همراهی سرهنگ دوم، آفتابی ریاست کلانتری نوش آباد، با حضور در پشت صحنه مستند"مقبل" شاعر اهل بیت (علیه السلام) ضمن بازدید، در جریان روند تولید این مستند تلویزیونی قرار گرفتند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: این مستند با همکاری هیئت حسینی نوش آباد با حضور اساتید ادبیات آئینی و مداحان بنام، تصویر برداری می شود.

قربانی افزود: مقبل شاعری است که همزمان با محتشم کاشانی می زیسته بیان کرد: ظاهرأ اسم اصلی ایشان محمدشیخا بوده است و با دیدن یک خواب از اهل بیت (علیه السلام) مسیر زندگی ایشان تغییر کرده و به یکی از بزرگترین شاعران آیینی کشور تبدیل می شود.

سجاد باغ شیخی تهیه کننده و کارگردان این مستند در این باره افزود: فرایند تحقیقات اولیه این مستند از 3 ماه پیش آغاز و به مرحله نگارش فیلمنامه رسید و با حمایت مؤسسه سینمایی «ناجی هنر» و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل مرحله اول فیلمبرداری (بخش داستانی) در زمین خیمه گاه و قلعه نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

به گزارش موج، مستند «مقبل اصفهانی» توسط گروه هنری «دیبا» به تهیه کنندگی سجاد باغ شیخی، کارگردانی مجید بلندی و سجاد باغ شیخی به قلم و نویسندگی فاطمه نوروزی برای پخش از شبکه استانی اصفهان و نور همچنین شبکه افق سیما آماده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه