English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حرکت در مسیر نورانی شهداست

رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: وظیفه ما در درجه اول تکریم و تجلیل شهدا و خانواده های معظم شهدا و مهمتر از آن پیمودن و ادامه دادن مسیر نورانی آنان است .

 راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حرکت در مسیر نورانی شهداست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید لاجوردی و تجلیل از مقام شهیدان مدافع امنیت بیان کرد: شهدا در محضر خدای متعال متنعم و شاهد و ناظر و حاضر هستند؛ در این دنیا چراغ راه و راهنمای همه هستند و در آخرت هم در کنار انبیا و اولیای الهی مقام شفاعت دارند.

وی افزود: چه چیزی بالاتر از این که خداوند متعال جایگاه شهید و شهادت را ستایش کرده و همه ما باید به مقام و جایگاهی که خدای متعال به شهید و شهادت داده است غبطه بخوریم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اظهار کرد: وظیفه ما در درجه اول تکریم و تجلیل شهدا و خانواده های معظم شهدا و مهمتر از آن پیمودن و ادامه دادن مسیر نورانی آنان است و از خدای متعال می خواهیم در مسیر تحقق اهداف والای شهیدان در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی، دفاع از امنیت پایدار نظام و مردم یاریگر ما باشد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید لاجوردی گفت: این شهید عزیز پیش از انقلاب و در مسیر مقابله با نظام شاهنشاهی، انواع و اقسام شکنجه ها را تحمل کرد تا جایی که رهبر انقلاب وی را عنصر پولادین انقلاب خطاب نمودند و درس بزرگ شهید لاجوردی استقامت و  ثبات قدم در مسیر انقلاب و مبارزه با تبعیض و  نفاق و فتنه بود که امیدواریم بتوانیم از ایشان درس بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه