English

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان خبر داد:

رونمایی کتاب «شناسنامه شهدای محلات» ۲۵ آبان ۱۴۰۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه قصد داشته عطر و بوی شهدا در محلات منتشر شود، گفت: درصدد هستیم کتاب «شناسنامه شهدای محلات» را ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار اصفهان رونمایی کنیم.

رونمایی کتاب «شناسنامه شهدای محلات» ۲۵ آبان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد  در نخستین یادمان تجلیل از ۶۰ آزاده سرافراز محلات منطقه دو شهرداری اصفهان در فرهنگسرای اسوه اظهار کرد: مردم غیور منطقه دو شهرداری اصفهان در عرصه‌های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی، پیشتازانه ورود کرده و در مقاطع مختلف صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس این غیرت دینی خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۶۰۰ شهید گلگون کفن توسط مردم منطقه دو شهرداری اصفهان به ساحت انقلاب اسلامی، گفت: محله دهنو با ۱۶۶ شهید و ۱۵ آزاده، محله رسالت با ۲۸ شهید و ۱۰ آزاده، بابوکان با هفت شهید و پنج آزاده، محله مشکین با ۲ شهید و ۲ آزاده، محله ولدان با ۵۸ شهید و ۱۰ آزاده، محله جاوان بالا با هشت آزاده و ۴۶ شهید، محله آفاران با ۱۰۹ شهید و چهار آزاده، محله برزان با ۱۴۰ شهید و ۱۳ آزاده، چون ستاره در آسمان انقلاب و ولایت مداری شهر اصفهان می‌درخشد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: تهیه کتاب «شناسنامه شهدای محلات» با همکاری بنیاد شهید، معتمدان محلات و دانشگاه قرآن و معارف اسلامی در دستور کار منطقه است، امیدواریم بتوانیم با عنایت شهدا و کمک خانواده آنها، این کتاب را همزمان با روز حماسه و ایثار شهر اصفهان، ۲۵ آبان رونمایی کنیم.

وی افزود: بر این اساس سال گذشته یادواره ۶۰۰ شهید سرافراز محلات منطقه دو و ده‌ها برنامه دیگر در تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزار کردیم و امروز نخستین یادمان ۶۰ آزاده سرافراز محلات منطقه دو با همکاری بنیاد شهید و معتمدان محلات برپا می‌شود.

صیرفی‌نژاد خاطر نشان کرد: قصد داشته از برنامه‌هایی که عطر و یاد و نام شهدا را در سطح محلات مکرر منتشر می‌کند، بیشتر برگزار کنیم، ما مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران هستیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تاکید کرد: خدمت‌گزاری کمترین اقدامی است که می‌توان در پاسخ به جانفشانی‌های خانواده شهدا و ایثارگران داشت، مردم منطقه دو شهرداری اصفهان از جمله اقشاری هستند که کمترین توقع را داشته‌اند.

حماسه 25 آبان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه