English

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد در گفتگو با موج خبرداد؛

معرفی ظرفیت‌های نجف‌آباد در «باغ شهر» شبکه استانی اصفهان

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد گفت: برنامه تلویزیونی "باغ‌شهر" شبکه استانی اصفهان سه‌شنبه‌ها به معرفی ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و انعکاس خدمات مدیریت شهری نجف‌آباد می پردازد‌.

معرفی ظرفیت‌های نجف‌آباد در «باغ شهر» شبکه استانی اصفهان

مصطفی حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ظرفیت پخش تلویزیونی از شبکه استانی از شهرستان‌ها را تعیین‌کننده و راهگشا دانست و گفت: نجف آباد با قدمت صفوی به عنوان یکی از مهمترین شهرهای کشور که از ابعاد گوناگون ایثار و شهادت، فرهنگی و مذهبی، اقتصادی و ورزشی و.. باید به تمامی اقشار جامعه و مخاطبین رسانه ملی و شبکه استانی معرفی و شناسانده شود.

وی افزود: استفاده از توانمندی ها و پتانسیل های این شهرستان در حوزه های مختلف در کنار اقدامات انجام شده از سوی مسئولین مجموعه مدیریت شهری و اهداف و چشم انداز در نظر گرفته شده به منظور توسعه، عمران و آبادانی شهر نیازمند استفاده از ظرفیت رسانه ملی در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی است.

حیدری ضمن تاکید مهمترین اهداف تدوین مجموعه تلویزیونی باغ‌شهر از شبکه استانی اصفهان، معرفی و نمایش جاذبه‌های طبیعی، ظرفیت‌های گردشگری، اماکن ثبت ملی شده تاریخی، زیرساخت‌های اقتصادی و پوشش اقدامات و انعکاس فعالیت‌ها و خدمات مدیریت شهری نجف آباد را از اولویت‌های اساسی تدوین و پخش ویژه برنامه "باغ‌شهر" از شبکه‌ استانی اصفهان دانست که سه شنبه ها از ساعت 20:30 از آنتن زنده شبکه استانی اصفهان پخش و به سمع و نظر مخاطبین خواهد رسید.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد معرفی وجه تسمیه و روند گسترش نجف آباد به استناد سفرنامه جهانگردان بین المللی، شناسایی بافت های تاریخی با محوریت محله های قدیمی و ظرفیت های خاص هر کدام، نمایش صنایع دستی و محصولات کشاورزی و سوغات شهری، آشنایی با مفاخر و چهره های شاخص عرصه های فرهنگی مذهبی ورزشی و اجتماعی نجف آباد و انعکاس پروژه های شاخص و محله محور مجموعه مدیریت شهری و پوشش خبری و تصویری فصل های مدون جریان خدمت از عمده بخش های اصلی برنامه باغ شهر دانست که  به صورت هفتگی از شبکه استانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه