English

با حضور مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد؛

برگزاری مراسم معارفه و تکریم مدیر حراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان

در مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان علی حاجی شیر محمدی به عنوان مدیر این دفتر منصوب و از زحمات علیرضا حاج عبدالرحمانی و سعید خدابنده مدیر و سرپرست سابق این دفتر تقدیر شد .

برگزاری مراسم معارفه و تکریم مدیر حراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  در این مراسم معارفه مدیر کل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور با بیان این که ما به عنوان خدمتگذاران مردم در کنار هم باید به دنبال حل مشکلات مردم باشیم، اظهار داشت: مسئولان بایستی با حضور در میدان خدمت مشکلات مردم را شناسایی کرده و با تمام قوا در جهت حل آن ها گام بردارند.

جعفر عرب نژاد با اشاره به شفاف بودن رفتار مسئولان حراست در شرکت گفت: همراهی و همدلی دفتر حراست با کارکنان شرکت اصل بسیار مهمی است که با سر لوحه کار قرار گیرد و چالش ها و آسیب ها را از مسیر خود بردارند.

همچنین میکائیل حسینی معاون دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو در این مراسم بیان کرد: حراست در هر مجموعه ای بایستی صیانت از نظام ، کارکنان و ارزش های هر سازمان را در نظر داشته باشد و کارکنان بخش حراست باید به این نکته توجه داشته باشند که بر اساس احساس انسانیت و عقلانیت رفتار کنند تا آن سازمان به جایگاه های بالاتری دست پیدا کند.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حراست در هر سازمانی وظیفه سلامت اداری را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: علی رغم همه مشکلات و سختی ها صیانت از کارکنان در هر مجموعه‌ای بر عهده حراست است و این مجموعه با شناسایی گلوگاه های فساد و با سر لوحه قرار دادن تقوا در راستای پیشگیری از لغزش احتمالی پرسنل حرکت می کند.

حسین اکبریان اظهار داشت: حفاظت از اماکن و تاسیسات با تاکید بر رعایت حفاظت فیزیکی، توجه به تعامل با بخش های دیگر شرکت و هم افزایی در سیستم و حفاظت و حراست از تاسیسات با توجه به اهمیت آب در زندگی روزمره مردم از دیگر وظایف مهم حراست در شرکت آبفای استان اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه