English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

افزایش ۲ برابری توانایی پاسخگویی سامانه خدمات غیر حضوری آبفای استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:با راه اندازی سرور جدید IVR در کنار سرور قبلی، توانایی پاسخگویی سامانه خدمات غیر حضوری آبفای استان اصفهان (سامانه 1522) با افزایش 2 برابری همراه بوده است.

افزایش 2 برابری توانایی پاسخگویی سامانه خدمات غیر حضوری آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان در خصوص مزیت های راه اندازی سرور جدید گفت: علاوه بر افزایش دو برابری پاسخگویی، راه اندازی این سیستم باعث شد در صورت از مدار خارج شدن یکی از سیستم ها، سیستم جایگزین وجود داشته باشد و امنیت سامانه افزایش یابد، همچنین با نصب آن، هم زمان کلیه نرم افزارها به روز شدند.

وی با بیان اینکه روزانه بین 4 الی 5 هزار تماس با سامانه 1522 آبفای استان اصفهان برای دریافت خدمات 24 گانه این شرکت گرفته می شود، افزود: حدود 7 درصد این تماس ها به اپراتور وصل می گردد و از آنجایی که رویکرد آبفای استان اصفهان از ابتدا کار جهادی مبتنی بر دانش بوده است، استفاده بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت قطعا یکی از رویکردهای ما در آینده نزدیک خواهد بود؛ در این راستا طرح تحلیل صدای مشتری و پاسخگویی هوشمند توسط هوش مصنوعی در دستور کار آبفا قرار دارد تا همین 7 درصد پاسخگویی توسط اپراتور نیز توسط هوش مصنوعی انجام شود .

وی در خصوص ارائه خدمات غیر حضوری شرکت آبفای استان اصفهان در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: آبفای استان اصفهان جز اولین شرکت ها در صنعت بود که به دلیل آماده بودن زیرساخت ها، به این سامانه یکپارچه پیوست.

اکبریان افزود: علاوه بر درگاه های غیر حضوری، دفاتر خدمات پیشخوان دولت که خدمات آبفا را ارائه می دهند، در سال گذشته از 160 دفتر به 228 دفتر افزایش یافته اند، همچنین 67 دفتر ICT روستایی نیز در حال خدمات رسانی به مشترکین روستایی هستند.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان ادامه داد: این شرکت در راستای ارتقای خدمت رسانی و بهره وری، همواره آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم شریف استان اصفهان است و مشترکین می توانند از طریق کلید 7 سامانه 1522، اپلیکیشن همراه آبفا، ارسال پیامک به سرشماره 300001522 و پرتال مخاطبین بر روی سایت شرکت آبفای استان اصفهان با ما در ارتباط باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه