English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

حسابرسی همه شرکت‌هایی که شهرداری در آن اموال دارد به شورا ارائه شود

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قبلا می‌گفتم شرکت‌هایی که شهرداری در آن سهام مدیریتی دارد اما الان می‌گویم هر شرکتی که شهرداری در آن اموال دارد، تمام موارد مربوط به حسابرسی و بازرسی خود را باید برای شورا ارسال کند. چه ما باشیم و چه نباشیم این اقدام باید یک روال شود.

حسابرسی همه شرکت‌هایی که شهرداری در آن اموال دارد به شورا ارائه شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا مصور اظهار کرد: در جلسه قبل تذکر دادم مبنی بر اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها برای شورا ارسال شود. امروز تذکر خود را تکمیل می‌کنم. دوستان از شرکت شهر و کار گله کرده بودند اما منظور من فقط شهر و کار نبود، گرچه این شرکت هم مدنظر بود و البته شرکت‌های وابسته نیز مورد نظر بودند.

وی افزود: قبلا می‌گفتم شرکت‌هایی که شهرداری در آن سهام مدیریتی دارد اما الان می‌گویم هر شرکتی که شهرداری در آن اموال دارد، تمام موارد مربوط به حسابرسی و بازرسی خود را باید برای شورا ارسال کند. چه ما باشیم و چه نباشیم این اقدام باید یک روال شود.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری و شرکت‌های وابسته به آن باید گزارش‌های خود را اعلام کنند و باید بدانیم در اموال شهرداری چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه