English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

بهره مندی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از برنامه های آموزشی خانواده و راه زندگی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی دو ماه گذشته ۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی شرکت کردند.

بهره مندی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از برنامه های آموزشی خانواده و راه زندگی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا مومی اردستانی معاون  اظهار داشت: سلسله همایش های خانواده و راه زندگی به منظور آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور ۳ هزار مددجوی تحت حمایت در ۱۵ اداره کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد.

وی موضوع همایش ها را با محوریت سبک فرزندپروری و مهارت های ارتباطی خواند و ادامه داد: این همایش ها براساس نیازسنجی صورت گرفته با اولویت موضوعاتی مرتبط با پرورش کودکان و نوجوانان، اختلالات شایع روانی رفتاری، مهارت های ارتباطی و عاطفی و .... برگزار شد. 

مومی اردستانی با بیان اینکه سلسله همایش ها، برای زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای فرزند تحت حمایت در سطح ۱۵ اداره این نهاد اجرا شد، افزود: در این سلسله همایش ها که از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه ادامه داشت، با هدف بهره مندی هرچه بیشتر مددجویان از نکات آموزشی و مشاوره ای، مسابقاتی از محتوای آموزشی برگزار و از منتخبین تجلیل به عمل آمد.  

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اظهار امیدواری نسبت به تجدید برگزاری این قبیل دوره های آموزشی، گفت: با برنامه ریزی برای حضور مشاوران برجسته کشوری و استانی در این قبیل همایش ها می توانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بین مددجویان اقدامات موثری داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه