English

به دنبال تاکید رییس جمهور در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار گرفت؛

آغاز به کار مجدد پروژه نیمه تمام تصفیه خانه آب خوانسار

در راستای دستور و تاکید رییس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، ادامه اجرای پروژه تصفیه خانه آب خوانسار از سر گرفته شد.

آغاز به کار مجدد پروژه نیمه تمام تصفیه خانه آب خوانسار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل آبفای استان اصفهان ضمن تاکید بر جهاد خدمت رسانی به مردم گفت: قرارداد جدید تصفیه خانه آب شرب خوانسار با مبلغی بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان منعقد و اجرای عملیات طرح تکمیل سازه و تجهیزات الکترومکانیکال آن از تیر ماه سال جاری آغاز شده است.

حسین اکبریان مدت زمان اجرای این پروژه را دو سال اعلام کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی کلی پروژه در تاسیسات تصفیه آب، شامل آبگیر، تصفیه خانه متعارف و اضطراری در حال حاضر حدود ۵۳ درصد است و محقق نشدن اعتبارات طی سه سال گذشته دلیل کندی پیشرفت پروژه بوده است. 

  وی  با بیان اینکه تصفیه خانه خوانسار، آب شرب پایدار دو شهر و ۲۱ روستای شهرستان با مجموع جمعیتی بالغ بر ۳۵ هزار نفر را تامین خواهد نمود، گفت: سیستم تصفیه آب در این تصفیه خانه از نوع متعارف ظرفیت ۲۰۰ لیتر بر ثانیه است.

اکبریان ادامه داد: در این طرح تا کنون بالغ بر ۳۴ کیلومتر خطوط انتقال چدنی و فولادی، دو باب ایستگاه پمپاژ و یک باب آبگیر در سنوات قبل اجرا  شده است و تصفیه خانه فاز اضطراری شامل دو واحد فیلتر شنی تحت فشار به ظرفیت ۸۰ لیتر بر ثانیه در سال ۱۳۹۵ در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرح های مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم را از جمله مهم ترین وظایف خود خواند و گفت: تعامل سازنده با سایر نهادها و مردم می تواند در اجرای پروژه ها گره گشا باشد.

گفتنی است مطالعات طرح آبرسانی به خوانسار در سال ۱۳۸۶ انجام شد و در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه