English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

ایجاد ۶ تصفیه خانه و شش هزار کیلومتر لوله گذاری آب در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از ایجاد 6 تصفیه خانه وشش هزارکیلومتر لوله گذاری آب در استان اصفهان طی ده سال گذشته خبر داد.

ایجاد 6 تصفیه خانه و شش هزار کیلومتر لوله گذاری آب در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، هاشم امینی در آیین تودیع و معارفه مدیر آبفای شهرستان خمینی شهراظهارکرد : در ده سال گذشته 6 تصفیه خانه وشش  هزارکیلومتر لوله گذاری آب انجام شده و وظیفه دستگاه هاست که خدمات ارگان ها به مردم اطلاع رسانی شود چه اینکه دشمن منتظر است همیشه دست آوردهای نظام  کمرنگ جلوه داده شود و نیمه خالی لیوان را پررنگ و لعاب تر نشان دهند.

وی گفت:خمینی شهر، شهر شور حسینی است و دارای غنای فرهنگی و تاریخی بوده و شامل ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی و تاریخی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در رابطه با عملکرد جمشیدیان رییس قبلی شرکت آبفای شهرستان توضیح داد: بیش از 400 کیلومتر لوله گذاری آب در شهرستان خمینی شهر عملیاتی واین عمل در معابر پرترافیک و با جمعیت بسیار صورت گرفته، که تکلف و سختی کار در حوزه مدیریت شهری را می رساند.

امینی با توجه به همکاری همه جانبه بین دستگاه های شهرستان افزود:اعضای شورای شهر و شهرداری و مخابرات و راهور و نیروی انتظامی همه با هم‌ رویدادها را رقم می زنند، سال89 خمینی شهر فرماندار وقت از خشکسالی برخی مناطق گله مند بود و بحمدلله با حرکات جمعی دستگاه ها و با تلاش های مدیر شرکت آبفا شهرستان این معضل مرتفع شد که این عمل حاصل تلاش های مدیران اجرایی شهرستان را می رساند.

وی در خصوص انجام وظایف یک مسئول تشریح کرد: مسئولیت توفیقی است که به خادمان ملت به عنوان ودیعه در اختیار آنهاست و مسئولان نباید با کم کاری نارضایتی را برای مردم فراهم آورند.

امینی اذعان کرد: کار و فعالیت در شرکت آب وفاضلاب شبانه روزی است و به صرف ساعات  کاری منتهی نمی شود و کارکنان این اداره به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اگر فضا دوستانه و با تعامل باشد برون داد آن چیزی غیر از خدمت به مردم نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه