English

مدیر کل امور شهر وشوراهای استانداری اصفهان:

شوراهای شهر و روستای نجف آباد حرفه ای وبی حاشیه است

مدیر کل امور شهر وشوراهای استانداری اصفهان گفت: شوراهای شهر و روستای شهرستان نجف آباد بسیار عالی و حرفه ای و بی حاشیه هستند.

شوراهای شهر و روستای نجف آباد حرفه ای وبی حاشیه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اکبر نوروزی رئیس شورای شهرستان نجف آباد گفت: هدف از برگزاری این جلسات باحضور مسئولین برسی نیازها ومشکلات عمرانی رفاهی فرهنگی ورزشی واجتماعی مناطق شهری وروستائی و پیگیری و مرتفع کردن مسائل مشکلات و موضوعات مطرح شده با همدلی مسئولان استان و شهرستان است.

 در ادامه جلسه جعفر زاده و محمدی معاونین  فرمانداری  میرزائیان و محمدی بخشداران بخش مرکزی و بخش مهردشت شهرستان ، رئیس شورای استان اصفهان و شهرداران شهرهای گلدشت، کهریز سنگ ، علویجه، دهق ، جوزدان  شهرستان با طرح مسائلی همچون ،پرداخت نشد ن و کاهش ارزش افزوده، آلایندگی، کمبود نیرو در شهرداری ها  با توجه افزایش فعالیتهای شهرداریها و باز نشسته شدن تعدای از نیروها ، موضوع پسماند و نخاله های ساختمانی، سگ های ولگرد، حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبز به منظور حفظ محیط زیست ، توجه جدی  به میزان جمعیت امکانات و شرایط درآمدی  شهرداری ها برای کمک کردن و همچنین توجه به شهرهایی که نزدیک اصفهان می باشد و به باغ شهر معرف گردیده  برای سرویس دهی به  جمعیتی که در روزهای تعطیل به باغ های ویلائی دراین شهرها مراجعه می نمایند و 50 تا 60 درصد افزایش جمعیت دارند سخن به میان آوردند.

همچنین  در ادامه جلسه مدیرکل امور شهری و شوراه های استانداری  اصفهان گفت : بحث خدمت رسانی وخدمات شهری هیچ زمانی تعطیل شدنی نیست و زمانی که همه جا تعطیل است فعالیت شهرداری ها و بخصوص در ارایه خدمات شهری بیشتر می شود .

ناصر آخوندی بیان داشت :بارگذاری فعالیت های شهرداری زیاد است و همه انتظار دارند شهرداری ها درهمه زمینه ها حضور داشته باشد که دارد  و این نشانه پویایی وزنده بودن فعالیت های شهرداری هاست

وی ادامه داد: شهرداری ها و شوراهای شهرو روستای این شهرستان بسیار عالی و حرفه ای فعالیت می کنند وبی حاشیه هستند واین درجهت خدمت رسانی و ارایه خدمات به مردم بسیار عالی و خوب است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان  در خصوص  کمک های آلایندگی به شهرداری ها وارزش افزوده گفت : بحث آلایندگی ها با پیگیری جدی استانداری و مسئولین مربوطه به نتیجه رسیده و بزودی  نتیجه خواهد داد.

این مقام مسئول درخصوص کمک های ارزش افزوده به شهرداری ها توضیح داد:اقدامات لازم انجام شده وسرجمع پرداختی  ارزش افزوده نسبت به چهارماهه سال گذشته 57 درصد افزایش داشته است.

آخوندی درخصوص کمبود نیروی انسانی  درشهرداری ها بخصوص آتش نشانی ها گفت:مشکل کمبود نیروی انسانی در اکثر شهرداری ها وبخصوص واحد های آتش نشانی وجود دارد و با بازنشسته شدن نیرو ها مشکل بیشتر می شود که در استانداری استان از طریق وزارت کشور برای حل مشکل کمبود نیرو  بطور جدی پیگیر  هستیم .

وی از شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا و مسئولین شهرستان خواست که با تشکیل جلسات و جمع بندی نیاز ها مشکلات و کمبودها  شهرستان را برسی  نموده تا در سفر آینده استاندار اصفهان به شهرستان نجف آباد بررسی و اتخاذ تصمیم شود.

در ادامه سید جلال فاطمی معاون مدیرکل امور روستاهای استانداری اصفهان گفت: شهرداری ها باید به سمت درآمدهای پایدار بروند و حوزه گردشگری یکی از  راه های درآمد پایدار است .

وی گفت :هرشهر و روستا براساس فضاهای فرهنگی تاریخی درجهت جذب گردشگر وکسب در آمد پایدار باید بستر های لازم را برای جذب گردشگر فراهم آورد.

معاون مدیرکل امور روستاهای استانداری اصفهان درخصوص مشکلات شوراهاو وبنیاد مسکن گفت : باتوجه به مشکلات موجود بین بنیاد مسکن و شوراها جلساتی با مدیریت جدید بنیاد مسکن داشته ایم که امیدواریم با تغییرات رویکر وتشکیل کار گروهای آن در شهرستانها مشکلات برطرف گردد.

به گزار ش موج؛ نهمین جلسه شورای شهرستان نجف آباد که با حضور مدیرکل امورشهری و شوراهای و معاون مدیرکل  امور شهری وروستایی استانداری اصفهان ، معاونیین و بخشداران فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد رئیس شورای استان اصفهان شهرداران شهرهای این شهرستان واعضای شورای شهرستان در  به میزبانی  شهرداری گلدشت برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه