English

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق اصفهان تاکید کرد؛

لزوم رعایت نکات ایمنی برق توسط عزاداران امام حسین (ع)

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق اصفهان بر لزوم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از برق توسط برگزارکنندگان مراسم مذهبی تاکید کرد.

لزوم رعایت نکات ایمنی برق توسط عزاداران امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهران نصر  با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین ( ع )  بیان کرد :  متولیان و بانیان مراسم مذهبی باید به موارد ایمنی که  تامین کننده امنیت و سلامت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع)  توجه ویژه ای داشته باشند.

وی از برگزارکنندگان مراسم عزاداری و مسئولان هیات، تکایا و ایستگاه های توزیع نذورات درخواست کرد به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه، رعایت نکات ایمنی در تامین برق محل های برگزاری مراسم را جدی بگیرند.

وی ابراز داشت: عزاداران در هنگام حمل پرچم ها باید ، حتما به تاسیسات و شبکه ‌های برق در خیابان‌ها توجه کنند و مراقب باشند که وارد حریم شبکه های برق نشوند .

نصر خاطر نشان کرد :  نصب پرچم ، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه های مرتبط با شبکه برق به طور قطع ناایمن است و باید هیاتها  توجه کنند و شرایط را ناایمن نکنند ، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو، عدم استفاده از روش‌های غیر فنی در تامین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارکرد :هیات ها باید در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتما از سیم و کابل و پریزهای استاندارد استفاده کرده و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.

 معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق  اصفهان تصریح کرد: از افرادی که تا به امروز برای دریافت انشعاب موقت اقدام نکرده اند درخواست می شود با تماس با  سامانه تلفنی ۱۵۲۱  به اخذ انشعاب موقت ایمن و قانونی  اقدام کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه