English

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل خبرداد؛

توقیف ۱۲دستگاه موتورسیکلت متخلف در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از توقیف 12دستگاه موتورسیکلت متخلف که با سرعت غیر مجاز، حرکات نمایشی و ایجاد آلودگی صوتی برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند خبر داد.

توقیف 12دستگاه موتورسیکلت متخلف در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر، طرح برخورد با موتورسیکلت‌ سوارانی که با عدم رعایت مقررات وقوانین برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و موجبات برهم خوردن نظم ترافیکی می‌شدند توسط مأموران کلانتری 13 سفید شهر شهرستان آران و بیدگل به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا تعداد توقیف 12 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم که راکبان آن ها عمدتاً نوجوانان زیر18 سال و فاقد گواهینامه بودند و با ایجاد آلودگی صوتی، سرعت غیرمجاز و انجام حرکات نمایشی برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ضمن تقدیر از عموم شهروندان قانونمند که با رعایت قوانین رانندگی باعث انضباط ترافیکی می شوند اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از افراد قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آسایش دیگر شهروندان را به مخاطره بیندازند و قاطعانعه با این افراد برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه