English

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خبر داد

اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در گلپایگان / توقیف ۵۰ دستگاه موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف و توقیف 50 دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح مدارس در گلپایگان خبر داد.

اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در گلپایگان / توقیف 50 دستگاه موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی سبحانی گفت: پلیس به منظور افزایش ایمنی ترافیک به ویژه موتورسیکلت سواران طرح خصوصا برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی را در دستور کار قرار داده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی، انتظام بخشی به عبور و مرور موتورسیکلت سواران در راستای کاهش تخلفات و حوادث ناشی از آن برشمرد و گفت: هدف اصلی پلیس از اجرای چنین طرح هایی حفظ جان خود موتورسیکلت سوار است.

سرهنگ سبحانی در تشریح برخی تخلفات تصریح کرد: انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت، سرعت زیاد و سوار کردن ترک نشین اضافه، حرکت در پیاده رو از جمله تخلفاتی است که پلیس ملزم به برخورد با این موارد است.

این مسئول انتظامی افزود: در این طرح 50 دستگاه موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی توقیف شد که یکی از موارد مورد تاکید برای آزادی موتورسیکلت ها در این طرح مشروط به استفاده از کلاه ایمنی است.

فرمانده انتظامی گلپایگان در پایان با اشاره به اینکه راکبان موتورهای فاقد کلاه ایمنی بیشترین شمار فوت شدگان سوانح رانندگی می باشند از راکبان موتورسیکلت ها خواست: با رعایت مقررات و توجه به هشدار های پلیس و استفاده از کلاه ایمنی به نوعی فرهنگ خود را به نمایش بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی